neděle 14. září 2014

{recenze} Vespa for her&him

Hezký den!

Dnes se koukneme na vůně Vespa for her and him. Myslím, že jste je už museli v drogerii zahlédnout a třeba jste k nim i přičichli. Navodí vám vůni cestování a léta, což třeba já teď při podzimní náladě velmi oceňuji. :-)

obrázek 3

Vespa for her
Popravdě, mě tahle vůně moc nesedla. Buď jsem na ní moc stará, nebo se ke mě prostě moc sladké vůně nehodí, ale já jí moc neunosila. Výdrž je poměrně dobrá, během dne se musíte přivonět, ale s tím se musí u toaletek počítat. 

Hlava - zázvor, bergamot, citron
Srdce - květy pomeranče, jablko, heliotrop
Základ - cedr, vanilka, bílé pižmo

Vespa for him
Tuhle vůni pro vás testoval můj skvělý kamarád(díky, díky) a musím říct, že kdykoliv jsem s ním byla, musela jsem si k němu pořád čichat. Ta vůně je totiž úžasná! 
Krásně lehká, ale s neuvěřitelně velkou výdrží, během dne se trošku vytrácí, ale to je naopak velmi příjemné, neboť vždy krapet změní svojí vůni. Je zní cítit levandule a tu já zbožňuji. 
Jednoznačně doporučuji! Myslím, že se také zamilujete. :-)

Hlava - fialka, grapefruit, jalovcové bobule
Srdce - ananas, růžový pepř, levandule
Základ - semiš, vetiver, pačuli

obrázek 1

Moc děkuji za poskytnutí produktů k recenzi!

8 komentářů:

  1. já mám svojí Vespičku v garáži, tak jsem se těšila, že si pořídím i tuhle vůni, ale bohužel mě vůbec nenadchla :( nevím, možná zkusím očuchat ještě jednou, případně pořídím for him příteli :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné krabičky, děkujeme za recenzi ;).

    Zveme tě na blog, jsou tam už fotky z Pearliny přehlídky.

    Měj se krásně.

    www.audreyandpearl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vespu jsem ještě nikdy nezkusila.. ale ta vůně by mi mohla sednout myslím
    Sweet Nothing

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vůně vypadají dobře, pěkné duo :)
    http://www.orif24.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám doma a myslím, že je super :)
    http://dailyinspiration.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥