neděle 31. srpna 2014

{diary} #100happydays

Hezký den!
Po dlouhatánské odmlce se vám ozývám, odpočatá, s novými nápady a chutí zase něco psát. 

Ty tři měsíce, co jsem nebyla aktivní, utekly strašně rychle a já můžu s klidným svědomím říct, že jsem se skoro nezastavila a za to jsme strašně ráda a děkuji všem svým kamarádům, známým a rodině, že díky nim jsem se měla tak skvěle. :-)

No a jak jsem se tedy vlastně měla? Před dvěma dny jsem dokončila challange #100happydays na instagramu a proto se dnes koukneme, co vše mi dělá radost! :-)

100

Léto
Moje prázdniny byly jedním slovem famózní! 
Prožila jsem je v Krkonoších, na řeckém ostrově Thassos, na letní Mediální škole, se svými kamarády během natáčení projektu Happy...nebo také v práci, v Domě gobelínů, kde jsem si hrála na paní průvodkyni, poznala jsem plno zajímavých lidí a byla to neuvěřitelná zkušenost.  Běhala jsem, hrála jsme tenis, poprvé v životě také golf a bylo to prostě nezapomenutelné léto. Jen by mohlo trvat tak 6x déle. :-)
leto

Jídlo
Můj život se točí kolem přátel, mých koníčků a JÍDLA! A taky nejvíc fotek s tagem #100happydays je jídlo. Slané, sladké, vlastnoručně uvařené i koupené. Jsem obrovským milovníkem všeho dobrého /a taky proto vypadám tak, jak vypadám...:-)/mnam
sladký

Kamarádi
Poznávání nových lidí a míst je pro mě obrovskou zábavou! Fotky jsou ze Slovenska, z různých školních projektů, či Avon Blogstars. :-)
Collage

Různé
Sem patří různé dárečky a odpočinek, ať už v přírodě, či v peřinách. :-)
Collage
výlety

Jak jste se měli vy? Jaká fotka se vám nejvíce líbí? :-)

3 komentáře:

  1. super fotky! kdo by neměl rád léto :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, super fotky, něco podobnýho mi visí na zdi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda! Super fotky a parádní článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥