neděle 1. června 2014

{diary} INSTAkvěten

Květen uběhl jako voda a zbývá posledních pár dnů do prázdnin. Nemůžu se dočkat, když nebudu muset řešit, kolik se toho musím ještě naučit, nebudu muset hlídat čas, budu se svými kamarády. 

Můj minulý měsíc na instagramu /a nejen na instagramu/ byl plný jídla. Když se kouknete na fotky, řeknete si, že jsem prakticky nic jiného nedělala, než jedla. 

Učila jsem se. A když jsem se neučila, pekla jsem. Třeba muffiny s kardamonem. /a je to mega mňamka/
8
Byla jsem v Berlíně. Články tady a tady
1
Byla jsem na Majálese. Náš gympl vyhrál /oh yeah/ Ať žije džungle! A konečně jsem mohla usnout, neboť jsem taky vyhrála 2048! /byla jsme asi poslední na týhle planetě, ale neva.../
6
Zúčastnila jsem se Fashion revolution day. Aneb jeden den jsme chodila v tričku naruby. /proč na mě lidé divně koukali? :-)/ A kuchtila jsem - čočka s kuřecími kostkami <3
9
Ochutnala jsem Dunkin´Donuts. A je to děsně nafouklá bublina. /ale kvůli fotce na instagram jsem tam zašla dvakrát, žejo/
2
Jojo, tahle jsem snídala. A nebo svačila. A nebo snídala i svačila. /ale z toho se netloustne ne?/
7
Moje ovesná /nejvíc lajků na mém instagramu/ a Carrot Cake v Selském domě. <3
4
Konečně mám nové sluneční brýle. /Lindex/ A momentálně testuji řasenku a linky od RL a novinku od Avonu - brzy na blogu!
3
Blogování mě baví hned více, když si můžu sednout ven, jíst carrot cake, pít mrkvovou šťávu a dýchat čerstvý vzduch. 
Coldplay vydali nové album. A je prostě dokonalý <3 /a byl to den, kdy bylo venku fakt ošklivě/5

Jak vypadaly vaše poslední dny?

17 komentářů:

  1. pěkné fotky! :) moc se těším na recenzi té nové červené řasenky od Rimmel, přemýšlím totiž nad její koupí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, hlavne teda to jedlo, aaach ♥ A závidím vysedávania vonku, no ja som šťastná, že máme v paneláku aspoň balkón ^_^

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky a hlavně parádně strávené dny :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  5. Udělala jsi mi hlad :D! Ale fotky jsou to úžasné

    OdpovědětVymazat
  6. tak, a mně teď kručí v břiše :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle články mám nejradši <3
    Ty cupcakes vypadají tak suprově, že si asi taky nějaké zajdu upéct! :D

    KLARA | klararecman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Květen se u mě nesl ve znamení maturity a především učení na ní. Bohužel ani poté jsem si nemohla odpočinout a učila se na přijímačky na vysokou školu. Každopádně dnešním dnem to pro mě všechno končí a začínám užívat prázdnin. Hurá! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jako vždycky úžasné inspirativní fotky! :) Minulý rok v květnu jsem maturovala, takže to bylo šílenství :D. Tento rok jsem si květen pěkně užívala :). Sice chodím do práce, ale i tak si užívám co nejvíce to jde! :) A super jídla, úplně mám teď hlad :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Už se těším na recenzi nových linek od Rimmel :)

    http://www.alzbetaslife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jee bomba, hned si te jdu pridat na instagramu!

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky :) skvelý článok :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. užasný fotky:) a tolik jídla♥ máš moc pěkný blog:))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je boží post!! :))
    Děláš nám chutě:)).
    audreyandpearl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne fotky! Do Berlína by som sa hneď vrátila :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥