sobota 31. května 2014

{recenze} Rimmel London laky na nehty Rita Ora

7894-c7a8-b57d-c4a5

Kolekce laků Rita Ora pro Rimmel London je mimořádně vydařená.
Skvěle se lakují, rychle schnou, v pohodě vydrží 3 dny bez oloupání a ty barvy - to je jedna báseň! Na léto ideální.


Samozřejmě bych potřebovala všechny, ale naštěstí jsem se udržela a pořídila jsme si jen dva + 2 odstíny mi přišly na otestování.

Cena je 50 Kč, ale občas bývá nějaká akce, je třeba to jenom vychytat. 

703 White Hot Love
Krásná bílá, na opálené ruce je naprosto dokonalá. 
e69d-0a31-c61b-19b5
873 Breakfast In Bed
Přijde mi jako levnější varianta Mint Candy Apple od Essie. Zamilovala jsem se a moje nehty zdobí přehnaně často. <3
bc7b-7927-d6d6-2ac5 6db7-8718-4fa5-5a10
513 Let´s Get Nude
Má špatně střižený štěteček, takže se hůř lakuje, jinak je to obyčejná nude barvička, která nenadchne ani nezklame, chvilku jí nechám ležet, v létě se mají nosit barevné nehty, ale na podzim bude příjemná. 
f0e8-b1cb-2852-4dd0
613 Midnight Rendezvous
Nevím, zda-li je to problém pouze mojí lahvičky, nebo se tato barva prostě nepovedla, ale dělá strašné žmolky, schne déle než předešlí kolegové a nic nevydrží. Nikdy se mi nestalo, že by to nějaký lak od Rimmelu dělal, u tohohle odstínu se nepovedla konzistence a proto jsem ho ani nevyvenčila. Jinak je to moc pěkná tmavě fialová barva. Škoda.
3041-75d6-f169-9709

Za mě se laky moc povedly a už několikrát se mi zdálo o dalších odstínech, tak uvidím, jak dlouho se ještě udržím. :-)

Vlastníte nějaký? Jaký? 

9 komentářů:

  1. Já bych moc ráda nějaký vyzkoušela, mají super odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. ještě nemám žádný, ale obecně jsou laky Rimmel skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ještě žádný, jsem ostuda! :D

    OdpovědětVymazat
  4. už mě několikrát vábily v drogerii, ale laků mám tolik, že jsem úspěšně odolala :) ale ta mint barvička mě láká víc a víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nude a Mint bych ráda vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ODstíny jsou super, ale ty štětečky, to je bída :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Ten druhy si musim poridit, vypada nadherne <3 uz mam z teto kolekce svetle ruzovy a tu barvu naprosto miluju, i kdyz je taky nejakej spatnej stetecek

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ten mint odstín a i ta nude barvička je sympatická :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín mint se mi líbí asi ze všeho nejvíc. :)

    http://theturquoiseblogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥