čtvrtek 1. května 2014

{outfit} Boyfriend jeans & white heels

1
blazer: Mango // top: F&F // jeans: Next // heels: NYer // necklace: DIY // earings: F&F
lak z nové kolekce Rita Ora pro Rimmel London


Fotky jsou focené před bouřkou a mají, alespoň podle mě, zvláštní atmosféru. Můžete na mě vidět hned několik nových věcí. Konečně jsem sehnala boyfriend jeans, které se mi líbí. Mám také nové bílé sako, které jsem si naprosto zamilovala. A ještě více miluji svoje bílé lodičky <3 Jsou sice děsně nepohodlné, ale jinak naprosto dokonalé. 

Díky státním svátkům mám dvakrát čtyřdenní volno, které si hodlám pořádně užít. Pak přijde období maturit, což pro mě znamená zkrácená škola a více volného času. Začínám mít pocit, že prázdniny klepou na dveře, a i přesto, že nemám moc plánů, nemůžu se jich dočkat. Teď už to jenom dobojovat ve škole a vítej spaní do oběda, koupání a opalování. :-)

Na co se těšíte nejvíce vy?

PS: Budu moc ráda, když dáte mému outfitu tady srdíčko. Děkuji <3

5
6
10
4
7

22 komentářů:

  1. Tak tady jsi úplně nádherná! Tohle ti moc sluší :)
    Jsou to ty lodičky jak jsi měla v Praze viď? Ty jsou božský! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! <3 A ano, jsou to ty lodičky - mám z nich vždycky zničené nohy a týden si od nich musím dát pauzu, ale jinak jsou prostě super. :-)

      Vymazat
  2. Outfit je krásný, sáčko i lodičky jsou úplně perfektní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. super kombinace! :) srdíčko jsem dala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotečky u řepky ;) Moc Ti to sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně dobře vyfocené zatím černo a chystané se na bouřku :))) Sluší ti to :) sáčko i lodičky jsou super :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tady Ti to velice sluší Terezko :)

    OdpovědětVymazat
  7. outfit je naprosto nádherný! :) moc ti to sekne

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se těšim na to, až spolu s přítelem poletíme na dovolenou k moři :-) Outfit je super, sekne Ti to :-)

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezký outfit, přesně můj styl :)
    a děkuji moc za tip na ty lodičky, hned se na ně poběžím do NY kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  10. i love your outfit!! lovely jeans!

    OdpovědětVymazat
  11. Topanky s tym sakom a perlickami su velmi pekne. Taky jemny krasne zladany outfit. Velmi sa mi to paci :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja sa tesim na to ked bude po 3.6 dufam ze to budem mat po statniciach a uz budem mat robotu :)

    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký outfit, chystám se také ulovit bílé sako :-) Jinak mé prázdniny budou letos ve znamení práce, takže ti závidím že budeš spát do oběda :-)
    Podívej se ohodnoť i můj blog který právě rozjíždím www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jee perfektní, moc ti to sluší :).

    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. moc ti to sluší! ty kalhoty ti seknou, super outfit!! :) tak teď už máš prázdniny za rohem ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥