neděle 13. dubna 2014

{fashion} Spring wishlist

wishlist¨¨

Máme tady jaro a s ním přichází na řadu třídění šatníku a nákup nějakých nových věcí. 
Po čem touží mé srdce tentokrát?

Peplum - ať už vršek či sukně, tento střih se mi strašně zamlouvá a mojí postavě skvěle sedne. Chtěla bych buď hodně univerzální barvu, nebo naopak nějaký vzor, hodně barviček. Koukala jsem, že snad v H&M by měli něco mít, tak uvidím...:-)

Světlé sáčko - bílé nebo nějaké béžové. Je to jedna z nejuniverzálnějších věcí na světě a s černým a oranžovým si už nevystačím. 

Sukně - nějaká pořádně široká. Doufám, že na nějakou v obchodech narazím. Jednu pěknou mají v H&M, ale co jsem tak koukala, bude jí mít každá druhá holka, neboť na intagramu jí vidím minimálně jednou denně. Myslím, že víte, o jaké mluvím. :-)

Boyfriend jeans - hon na boyfriendy stále pokračuje. Čím dál tím víc se mi začínají líbit a mám pocit, že to bez nich už toto jaro nepřežiju. Jsem ale strašně náročná, nechci nějaké moc potrhané, a nesmí úplně všude plandat, protože to v nich vypadám vážně hodně divně. Takže jsem zvědavá, jestli najdu nějaké podle svých představ, nemáte nějaký tip? 

Bílé lodičky - to je snad nejnutnější věc. Přesně podle mých představ mají jedny v F&F, ale mám pocit, že po nich zatoužily všechny holky s mojí velikostí, takže to byl lov neúspěšný. 

Černé baleríny - neboť já prochodím baleríny za jednu sezónu. Takže to je vlastně nutnost. 

Sluneční brýle - řekla bych, že mi asi nejvíc sluší typ "wayfarer" a jelikož jsem jedny zlomila, musím si koupit nové. Myslím, že to je jediná věc, kterou nebudu mít problém sehnat. I když, abych to nezakřikla...

Náhrdelník - jeden výrazný už mám, ale hodí se spíš na nějaké "prestižnější" události, než je normální nošení do školy. Chtěla bych nějaký barevný, a snadno kombinovatelný. 

Čelenka - neboli "věnec z kytek". 

Perličkové náušnice - to je nutnost, jedny jsem ztratila, potřebuji nové. 

A co si přejete vy? Co nutně potřebujete??

5 komentářů:

  1. krásný wishlist :) já si přeji perfektní jeans, vansky a sukni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhrdelník bych taky nějaký chtěla, snad se mi podaří najít nějaký pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, tak asi se vším s tebou souhlasím. Hlavně teda ale teď koukám po pěkných sukních, a strašně moc bych chtěla nějakej krásnej peplum top :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja si prajem midi sukni, bezecke tenisky, vyrazny nahrdelnik a cierne slimky (tie spravne je najst tazsie, nez sa zda) :P

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  5. Ta červená sukně by se mi líbila :-) Krásný seznam přání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥