pátek 18. dubna 2014

{event} AVON BLOG STARS

V úterý jsem měla skvělou možnost zúčastnit se bloggerské akce, kterou pořádal portál Blogerky.cz ve spolupráci s kosmetickou firmou Avon. Celá sešlost se konala v krásném hotelu Fusion. Během večera nám bylo představeno několik novinek od Avonu, včetně projektu Blog Stars, který by mohl něco přinést i vám, dozvěděli jsme se nějaké čerstvé informace o chystané akci Blogerka roku, dobře jsme se najedli, vizážista Pavel Bauer nám ukázal trendy v líčení pro jaro/léto, Iva Pazderková nás pobavila svým humorem a hlavně jsme klábosili, klábosili a klábosili!
Na akci jsem vytáhla skvělou Nicol, které moc děkuji za doprovod, moc ráda jsem tě viděla a myslím si, že jsme si to náramně užily! :-)

Moc ráda jsem poznala Klárku, které tímto děkuji za fotky, Markétku, Martinku, Áju, Wendy, Kristýnu s Michaelou, Lucku a druhou Lucku. Doufám, že se ještě na nějaké akci potkáme, neboť se s vámi skvěle povídá, jste strašně milé a poznávání nových lidí mě na blogování baví snad ze všeho nejvíce. :-)



S úžasnou Ivou Pazderkovou, Klárkou, Markétkou a Nicol
S neuvěřitelně hubenou a vtipnou Luckou
Lucka je strašně milá a prokecaly jsme snad hodinu!

peplum top - Reserved
blazer - Marks&Spencer
pants - Sisley
shoes - New Yorker

photos by Klára




6 komentářů:

  1. Slušelo ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi kočka jako vždycky Terezko :) muselo to být parádní ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to perfektní, moc díky, že jsi mě vzala s sebou! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥