středa 26. března 2014

{tag} Právě teď!

Dnešní článek se ponese ve znamení TAGu, na který jsem nedávno narazila a zalíbil se mi. Jmenuje se "Právě teď" a díky němu se dozvíte, co právě dělám, čtu a třeba ještě něco víc. 


JÍDLO
Nic se nemění na tom, že miluji italskou kuchyni, ale v poslední době jsem si strašně oblíbila tofu. Udělejte mi tofu na jakýkoliv způsob a budu spokojená. 

jdlo

KNIHY
Konečně jsem se dokopala k tomu nečíst jen to, co mě baví (v poslední době jsem přečetla Beatu Rajskou...) a začala jsem číst knížky k maturitě. Sice mi ještě "nehoří za prdelí zadkem ", ale čím dřív, tím líp. Momentálně mám rozečtenou Lolitu, na kterou potřebuji místy "silný žaludek", ale jinak mě to baví.... I když na tom nic krásného neni, že...

HUDBA
No tak to se nic moc neměni, U2 byla, je a bude navždy nejlepší kapela, kterou budu až do smrti poslouchat. Ale v poslední době trochu propadám kouzlu Queenů a sice to asi nebudete znát, ale před spaním je výborný Zelenka a jeho Responsoria. A ano, je to vážná hudba, která mě ale čím dál tím víc baví.



MAKE-UP
No tak co vám budu povídat, jak teď na blog nic nefotím, tak se přestávám úplně malovat. Občas si dám řasenku (Maybelline Great Lash) a opravdu výjimečně když něco důležitějšího mám, tak použiju make-up a pudr Rimmel London Match Perfection. A když mám náladu, tak si na pusu "napatlám" Color Whispers od Maybelline. A tím končím....:-)

PÉČE
No tak to je taky kapitolka sama pro sebe. Já totiž používám jen micelárku od Biodermy. A nic víc, žádnej krém, nic. Ze všeho se osypu. Používala jsem Vichy na tu mojí "pubescentskou" pleť, ale teď jenom když se pokusí Vichy dotknout mé pleti, jsem celá osypaná. Nevím proč a snažím se najít něco, po čem by se mi pleť zlepšila, ale zatím je to neúspěšný lov. 

GUILTY PLEASURE
Já ani nevím. Asi focení jídla na instagram. Nejsem normální...:-)

TĚŠÍM SE NA...
...sobotu a neděli. V sobotu jedu po delší době do Prahy a v neděli odjíždím na výměnný pobyt do Německa. Sice nebudu bydlet u svoji Němky, neboť je nemocná, budu bydlet u nějaké jiné holky, o které nic nevím, jen že má velkého psa. A já se psů strašně bojim. Ale i přesto věřím, že to bude dokonalý týden. :-) A také se těším na Mediální školu♥

WISHLIST
Jelikož se chystám wishlist v brzké době publikovat, neprozradím vám vše, ale jsou tam kalhoty, boty i bižu. 

BAVÍ MĚ BLOG
V poslední době se stále více zamilovávám do blogu Kamila Klára. Mají dokonalé fotky, outfity a působí neuvěřitelně mile. 

No a mě nezbývá nic jiného, než se s vámi rozloučit a zeptat se, co čtete a děláte právě teď? :-)


5 komentářů:

  1. Opět díky za článek o nićem, nechápu, proč tohle vůbec píšeš. Nikoho to tady nezajímá. Byla jsi ošklivá vždycky, takže není žádnou novinkou, že nemáš hezkou pleť a ručím ti, že ti žádná kosmetika nepumůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato tady anonym je nejkrasnejsi na svete ze ;-) myslim ze kazdy si na svuj blog muze psat temer vse co chce a ze zrovna Tebe to nezajima to nezajima nikoho..tlacitko krizek by melo fungovat vsem :-)

      Vymazat
    2. Kiki, moc děkuji za tvůj komentář. Někdo se rozhodl "škodit" mi na blogu, tak ať si to užije. Budu si psát o tom, o čem budu chtít a nezajímá-li to někoho, nechť to nečte, v tomhle jsme přeci naprosto svobodní. :-)

      Vymazat
  2. pěkný TAG :) italskou kuchyni též miluji a díky za tip na super blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase nikdy nepohrdnu kuskusem :)
    Zrovna čtu Na Větrné hůrce, k maturitě, už se to blíží :D
    Jsem ráda, že píšeš, ať je to cokoli, alespoň vím, jak se máš a co je u tebe nového :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥