pátek 28. března 2014

{giveaway} Aussie - UKONČENO

Hezký páteční podvečer!
Jak už jsem dříve slíbila, tak dnes plním. Mám pro vás giveawy o vlasovou péči Aussie!
Obdaruji vás balíčkem, který obsahuje šampon a kondicionér z řady Miracle Moist, která vlasy hydratuje a vyhlazuje, a velmi známou masku Minute Miracle Reconstructer.

obrázek 3

Co musíte pro výhru udělat?

1. být pravidelným čtenářem mého blogu
2. napsat mi do komentářů, zda-li máte nějaké zkušenosti s výrobky Aussie a jaké
3. a připsat svůj email

Výherce vyberu pomocí random.org 11. dubna 2014 a následně ho vyhlásím na fb stránkách tohoto blogu. (proto doporučuji dát like:-))



Za poskytnutí produktů do soutěže děkuji společnosti P&G.

27 komentářů:

  1. Pravidelnou čtenářkou jsem už dlouho -Romana Lánská
    S Aussie už zkušenost mám, použila jsem zatím šampon a kondicionér z řady Volume a byla jsem moc spokojená :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pravidelně sleduju už dlouho ;) Angel-ina (Veronika Coufalová)
    S touto značkou zatím žádnou zkušenost nemám, ale slyšela jsem na ni zatím samou chválu, takže bych ji do budoucna chtěla určitě vyzkoušet :)
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aussie používám už docela dlouho, přivezla jsem si zásobu z Německa, ještě když u nás nebyly. Začala jsem s řadou Volume a jsem docela spokojená, ale musím používat šampon a kondicioner dohromady, protože po šamponu vlasy nejsou tak jemné a hebké :) psala jsem i samostatnou recenzi, tak pokud bys měla čas, můžeš se mrknout :)
    teď bych ráda zkusila zase jinou řadu, abych porovnala rozdíl:)
    email mám uvedený v profilu :) Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  4. od Aussie jsem ještě nic nezkoušela :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1. splňuji
    2. měla jsem 3 minute miracle a spokojenost. V budoucnu plánuji vyzkoušet i šampóny :)
    3. lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Pravidelným čtenářem jsem už dlouho :)
    Od Aussie jsem zatím nic nezkoušela, ale mám to v plánu.
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zatiaľ som nič nevyskúšala, ale práve dnes som čítala na tieto výrobky recenziu a vyzerajú super! :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Bohužel žádné zkušenosti s Aussie nemám, vyzkoušet bych si ale některé produkty samozřejmě chtěla. :))

    OdpovědětVymazat
  9. 1) Sleduji dlouho jako Miška
    2) Ještě jsem nic nevyzkoušela, ale mám v plánu si koupit šampon
    3) Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. sledujem :)
    nemám zatiaľ :( a celkom ma to aj mrzí pretože by som ju veľmi rada vyskúšala :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji přes GFC i na fb
    No a zkušenosti se značkou zatím nemám a proto bych ji hrozně ráda vyzkoušela! :)
    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám žádnou zkušenost s Aussie, ale rády bych nějakou udělala. :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám vůbec žádné :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. S výrobky bohužel zkušenosti nemám :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Už dlouho mám v plánu zkusit značku Aussie, ale ještě jsem se k tomu nedokopala :D

    nguyenthuylinh351997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji jako nikola nikolová
    a s touto značkou nemám zatím žádné zkušenosti :))
    ráda bych balíček vyhrála :)) moc hezká ga :))

    OdpovědětVymazat
  17. Zkušenosti nemám, nicméně jsem kolem těchto výrobků šla včera v dmku :D Ale řekla jsem si, že vlasopéči nějakou dobu kupovat nebudu, dokud nespotřebuju. :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma kondicionér Miracle Moist a jsem s ním spokojená moc. Krásně voní a jsou po něm vlasy hebké a vyživené:)
    vermilion@atlas.cz
    - odebírám

    OdpovědětVymazat
  19. Zkušenost s Aussie nemám, ale moc ráda bych měla, četla jsem jen samé kladné ohlasy, tak bych ráda tento zázrak ozkoušela na vlastní vlas! :) Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Bohužiaľ, zatiaľ žiadne osobné skúsenosti s touto značkou nemám, a preto by som ju veľmi chcela skúsiť :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Aussie som ešte nezkúšala, nejak som sa k tomu nedostala :/
    inpeaceugo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Moje zkušenosti? Zatím žádné :D Už dlouho mám zálusk na tu masku, nějaký zázrak by moje vlasy potřebovali, ale pořád jsem se nerozhoupala :) Tak ještě chvilku počkám, kdybych náááhodou měla štěstí :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jé, hezký giveaway:), s Aussie zkušenosti nemáme, ale slyšely jsme samou chválu a tak zkusíme štěstí :). Mail: audreyandpearl@gmail.com
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Jsem nejvíc nejpravidelnější čtenář tvého blogu! Fakt, pořád se "f" drží jako fashiondiarybytereza a ne ten hroznej facebook :)
    2. Slyšela jsem o téhle značce až od tebe, ale ráda bych to vyzkoušela!
    3. marie.kozlovska@gvn.cz :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem pravidelná čtenářka už dlouho :) a zatím nemám žádnou zkušenost s těmito výrobky, ale lákají mě už dlouho :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji jako Caroline :)
    Zatím žádné zkušenosti nemám, ale chystám se brzy zkoušet :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Skúsenosti s ním zatiaľ nemám, ale už veľmi dlho okolo neho chodím a mám pocit, že v krátkej dobe mi padne do košíku :-)
    monika.tomikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥