sobota 22. března 2014

{diary} INSTAměsíc

Pěkný den!
Dlouho jsme už neinstagramovali, přitom na instagramu jsem mnohem více činná, než zde na blogu. Proto mám pro vás dnes článek, ve kterém se koukneme na můj minulý měsíc. 

...takhle nějak si představuji relax...


...přišly mi novinky na testování. U toho BB jsem se zasmála, přidávám svůj "koment" z instagramu. "Tohle mě dnes skutečně rozesmálo. Aneb "Terezo doufáme, že budete ze světlého odstínu nového BB nadšená stejně jako my!" V Rimmel London si asi myslí, že blogerky jsou mrkve."
...během jarních prázdnin jsem byla v zemi mé milované Itálii. Užila jsem si plno sněhu, sluníčka i bombardina. A také jsem se koukla do Kiko "ráje"...
...když jsem přijela do ČR, mohla jsem se radovat z krásného jarního počasí a tulipánů♥...
...také jsem mohla vytáhnout baleríny a užívat si sluníčka, šatů, podpatků...
...začala jsem běhat a tím jsem si "čistila" hlavu po náročných dnech ve škole, během několika krizí a ne úplně skvělých dnů. Ale před pár dny jsem si řekla, že "V následujících týdnech nemůže být žádná krize, můj diář je příliš plný." a tak nějak jsem hodila všechno za hlavu...
 ...samozřejmě jsem si užívala i dobrého jídla...
...přijala jsem výzvu být 100 dní šťastná, aneb najít si na každém dni něco, co mi udělalo radost. A pak to samozřejmě postnout na instagram. I když to není mnohdy jednoduché, neboť ne všechny věci se dají vyfotit, tak mě tahle challange moc baví a na konci chystám rozhodně report...:-)
...a také jsem si dopřála romantickou koupel nebo skvělé odpoledne s mojí kamarádkou...

Jak jste se měli vy? :-)

8 komentářů:

  1. Krásné fotky Terezko :)
    Všude Ti to moc sluší, relaxaci máme stejnou a v Itálii muselo být nádherně!
    BB cream mě pobavil! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky :)) ach vanu bych si dala :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky, bombardino a Itálie! Ale ten BB je fakt světlý, možná tak pro jižní ameriku!

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi bezva měsíc, krásný fotky :)
    K těm BB a makeupům už snad ani nemá cenu se vyjadřovat, pořád čekám, kdy to nějaká kosmetická firma pochopí a nic :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Rimmel to trošku nevychytal :D Ten odstín by mě, ale určitě hodně naštval, protože bych ho mohla tak maximálně vyhodit:/

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky :) tenhle poslední díl Carrie diaries byl nejlepší <333

    OdpovědětVymazat
  7. Skutečně by mě zajímalo, kobo tento článek bavil...

    OdpovědětVymazat
  8. Užasné fotky!:) Ten BB cream,mě taky pobavil:DD.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥