čtvrtek 13. března 2014

2. narozeniny

Je to neuvěřitelné, ale dnes jsou mému blogu dva roky! 

Sice momentálně procházím blogovou krizí, ale "v kostech cítím", že za chvíli chytnu nový "dech" a zase se do "blogsvěta" vrátím. A možná i s pár inovacemi. 

Blog mi otevřel dveře do jiného světa, byla jsem na zajímavých akcích, poznala jsem skvělé lidi, dostala jsem několik nabídek, kterých si neuvěřitelně vážím, mám vás čtenáře, kteří jste mojí obrovskou oporou! 
Upřímně vám za všechno děkuji! Za to, že jste i za to, že čtete můj blog! Jste skvělí a nevím, jak vám za to poděkovat! :-)

Nebo tedy, možná trochu vím, jak vám poděkovat, v blízké době se můžete těšit na giveaway o produkty Aussie! 

Blogu přeji trpělivou majitelku, aby tak nestrádal a já se o něj hezky starala a také milé čtenáře, kterými bezpochyby jste.

Mějte krásný den a ještě jednou moc děkuji!
Tereza♥


PS: A tenhle den není významný jen proto, že jsem si založila blog, ale před 15. lety se stala Česká republika členem severoatlantické aliance a před rokem byl volen nový papež František! :-)


6 komentářů:

  1. Gratuluji k 2 ročkům a snad jich bude ještě více :))
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace blogu k narozeninám!
    Jsem moc ráda, že jsem tě poznala osobně, jsi super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší Tobě i blogu Terezko :) ! Ať je čtěnářů stále víc a víc a ať Tě psaní pořád baví :) !
    Chápu to, že někdy prostě není chuť, nálada nebo prostě i čas který nás tlačí a prostě se nechce přispívat, sama to někdy znám.
    Věřím, že tu chuť zase najdeš a my se zase budeme radovat z nových článků :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné šaty, hrozně ti sluší! :) a všechno nejlepší k 2 blogovým rokům, přeju hodně úspěchů a tunu čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší, Terezko! ♥
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Dík za velmi důležitou informaci

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥