pátek 21. února 2014

{outfit} Cats everywhere



Jsem velkou milovnicí koček. Začalo to tím, že se u nás doma z ničeho nic objevila krásná černá kočička, kterou jsem si okamžitě přivlastnila, pojmenovala jí Charlotte, ale nakonec jí říkáme Vivi (:D) a od té doby jsem celkem "ulítlá" na věcech s kočičím motivem. 
Takže když jsem v H&M viděla tuhle sukni, musela jsem jí prostě mít. A úplně stejně to dopadlo i v New Yorkeru, kde jsem si koupila tyhle kočičí hodinky, které nadevše miluji. :-)
Nikdy jsem si nemyslela, že budu s takovou oblibou nosit klobouk, ale tenhle z ebay je skvělým doplňkem, který mi kupodivu ani nepřekáží. 
No a high heels dělají s nohami takové divy, že to snad ani není možný, ale na dlouhé chození to bohužel není, jinak bych je nosila pořád! :-)

Co vy a kočky?


sukně: H&M // kabát: Tom Tailor // klobouk: Ebay // tílko: H&M // cardigan: Ann Christine // hodinky: New Yorker // punčocháče: Tezenis // boty: Humanic
Koho by zajímalo, jakou rtěnku mám na rtech, tak je to Rimmel London Lasting Finish by Kate Matte v odstínu 102.

Mimochodem, na Vivi se můžete podívat TADY  :-)

Krásný víkend!
Tereza


16 komentářů:

  1. Sukni s kočičkami závidím, spojení mých dvou oblíbených věcí bych brala hned.:-) A hodinky se mi také moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sama bych si to nejspíš neoblékla, ale tobě to moc sluší.
    + za originální hodinky

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je opravdu nádherná! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak sukně je parádní :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Také miluji kočky a tato sukně je parádní:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně je božská, moc se mi líbí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš marjáá ty hodinky jsou opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit, ta sukně je super, moc ti to sluší :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sukně je skvělá, taky jsem si jí zkoušela, ale neslušela mi :) Tobě sluší moc! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tá sukňa je fakt krásna! Veľmi pekná, závidím ti ju! :D ;)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasně sympatický a nenuceně krásný outfit.
    Moc děkujeme za milý komentář na blogu, opravdu nás moc potěšil!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. jééééé, krásný!! krásně jsi outfit zjemnila tim růžovým svetrem. A klobouk nos!! a ty hodinky ti teď závidim (tu sukni taky, ale to už víš) ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Proč s hraješ na dámu s kloboukem, když nosíš sukni s kočkama?

    OdpovědětVymazat
  14. Tá sukňa je super!!! :)

    http://my-littlejournal.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥