neděle 16. února 2014

{inspirace} Valentýnské dárky

Pro někoho je Valentýn jedním z nejhezčích svátků, pro někoho naprostý americký kýč. Já jsem osobně zastáncem "Byl první máj, lásky čas", ale jelikož dost často hledám příležitost, proč si koupit nějakou věc, využívám všech "svátků", na které to můžu hodit. 
Takže ať už jste zadané, či nezadané, vždy si můžete udělat radost. :-)

Dnes se koukneme na několik dárků, kterými můžete obdarovat jak sebe, tak svého muže a kdoví, třeba sem zavítá i nějaký pán a nechá se inspirovat. :-)

Nová kolekce spodního prádla Lindex mě naprosto nadchla. Krásné střihy, barvy i materiály. Obecně prádlo Lindex mám velmi ráda, podprsenky mi vždy skvěle sedí a materiály jsou neuvěřitelně příjemné. 




Komu by se nelíbilo dostat něco sladkého? A ještě vlastnoručně a s láskou upečeného? :-) Fantazii se meze nekladou, vyzkoušejte udělat třeba muffiny s nějakou zajímavou příchutí, nebo je hezky nazdobte, upečte dort, připravte romantickou večeři...



Do hodinek WeWood jsem se zamilovala už dříve, ale nedávno jsem procházela eshop a našla jsem tam moc hezké hodinky i pro slečny, takže si můžete udělat radost samy. A hodinky na obrázku už úplně vidím na ruce krásného, vysokého kluka...:-)



KeepCup je skvělý jak pro kluka, tak holku. A obzvlášť v téhle zimě, která ale doufám brzy odejde. :-)



No a chcete-li zkusit své štěstí, zapojte se do právě probíhající giveaway o balíček pro svého muže. :-) Můžete vyhrát sadu šamponů, ručníku a holícího strojku. 


Co vy a Valentýn? Slavíte ho? :-)
Tereza❤️


7 komentářů:

  1. tahle kolekce spodního prádla Lindexu se mi též moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Valentýn neslavím, dokonce je to snad jediná příležitost, kdy sama sobě odpustím i dárek a nic si nekoupím a radši si to vynahradím jindy :D
    Ale když tak na to koukám, asi potřebuju všechno, co tu vidím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Musím souhlasit s kolekcí Lindexu, je úžasná :) Dobrý článek, víc takových!

    OdpovědětVymazat
  5. Great post, dear:)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěl bych vidét tvoje špeky v tom sexy prádle :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥