čtvrtek 6. února 2014

{giveaway} Valentýnské radosti pro drahé polovičky - UKONČENO


Blíží se nám Valentýn a nemáte-li pro svého muže ještě žádný dárek, tato giveaway bude přesně pro vás. A vlastně, je pro všechny, kteří chtějí udělat radost svému příteli, kamarádovi nebo tatínkovi. 


O co můžete soutěžit? O balíček s šampony head&shoulders Total Care, ručníkem a bateriovou verzi nejnovějšího pánského strojku Gillette Fusion Proglide SilverTouch. 

Šampon head&shoulders Total Care zajišťuje hned tři věci v jednom. Důkladně myje vlasy, zanechává je bez lupů a usnadňuje jejich úpravu. V balíčku najdete jak balení na doma, tak skladné balení třeba na cesty. 
A pánský strojek Gillette Fusion Proglide SilverTouch je určen pro muže s citlivou pokožkou. 


Chcete tento balíček vyhrát? Je to naprosto jednoduché. 
1. napište do komentářů svůj email
2. držte si palce :-)

Samozřejmě mi uděláte radost, když budete pravidelnými čtenáři blogu, ale není to podmínkou. A komu by se chtělo, může mi napsat, jaké je vaše nejoblíbenější chlapské jméno? :-)

Výherce vyberu pomocí stránky random.org 12. 2. 2014 v 17.00 a následně do sdělím na  FB blogu.


Děkuji společnosti P&G za poskytnutí produktů do giveaway. 

38 komentářů:

  1. Sleduji
    Tak nejkrásnější jméno je pro mě Viktor a Matyáš
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. luckant@seznam.cz
    A soutěžím proto, abych si tím proglidem mohla holit nohy :D pánský strojky jsou totiž nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super balíček, ten by se moc šiknul! :) Můj drahý by si jednou přál syna, který by nesl vysněné jméno Felix, což sice z latiny znamená štěstí, ale jinak se mi to zdá trochu ujetý... ;) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. j.smatanova@gmail.com
    jee to by som dala polku vyhry frajerovi a polku by som vyuzila sama :D on sa totiz holi "na sucho", takze strojcek by bol moooj <3 :) nie je nic lepsie na holenie noh ako chlapsky strojcek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, tak tohohle se musím zúčastnit :-D. Kontakt na mne určitě máš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi jméno David nebo Ondřej
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem samozřejmě čtenářem :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. to je náhoda, šampon head&shoulders akorát dochází, tak by příteli udělal moc velkou radost :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nejoblíbenější chlapské jméno je pro mě určitě Vojtěch:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, to je super :) konečně něco jiného u někoho :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Terezko, krásné dárkování :-) Můj email je evelinsbook@gmail.com A moje nejoblíbenější mužské jméno je Roman a nebo Radim.

    OdpovědětVymazat
  12. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Akorát nemám FB tak snad nevadí pro případ kdybych to vyhrála já :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Nejoblíbenější jméno je pro mě jednoznačně Honza :)
    Kdybych náhodou vyhrála, ručník si nechám :D
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. nikky33@centrum.sk
    naj meno? Martin a Filip

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji :) ..dřív jsem měla ráda jméno Daniel, ale teď to nějak neřeším :D každopádně nesnáším jména ve stylu: Bronislav.. :D
    whitedog1@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  16. nejoblíbenější jméno? Radek nebo Daniel :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hezká giveaway :)
    pandicka.vendy@centrum.cz
    Přro mě nejoblíbenější pánské jméno je Martin.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíce se mi vždycky líbilo jméno Marek a Kamil :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. To by měl drahý radost. :) :) Jméno ani nevím, přítel je Petr a líbí se mi to. :) Nepřemýšlela jsem nad tím moc.

    Hezký den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. To by se mi pro přítele moc hodilo :-)
    zkusotevritoci@sdeznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. niky.slavikova@gmail.com
    Nejoblíbenější jméno.. Patrik ♥ a Filip:)

    OdpovědětVymazat
  22. niky.slavikova@gmail.com
    Nejoblíbenější jméno: Patrik ♥ a Filip :)

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji na FB :-) Mail: USedmikrasky@seznam.cz. Moje oblíbené mužské jméno je Jakub, dále se mi líbí třeba Daniel nebo Michal. Z cizích jmen Ian :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nej jméno je podle mě Roman a Honza :) Ten strojek by se mi hodil, ty dámský jsou na nic :D
    papouch86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nejlepší jméno je podle mě Roman a Honza :) Ten strojek by se mi hodil, ty dámský jsou na nic :D
    papouch86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se nejvíce líbí jméno Ondra. :-))
    Lucie.novakova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se nejvíc líbí asi Tomáš :-)
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám ráda jméno Tomáš, ale štve mě, že je tak časté :D
    j.mandragor@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥