neděle 16. února 2014

{diary} INSTADIARY No.36

Krásnou neděli všem!

Vím, že v poslední době nepřispívám, za což se vám chci na jednu stranu omluvit a moc děkuji za vzkazy a dotazy, jestli bude ještě někdy nějaký článek, ale na druhou stranu bych vám chtěla říct, že číst a psát o tom, co kdo nosí, jakou kosmetiku používá a co dělá, není nejdůležitější věc na světě, a tak nějak mě to v poslední době omrzelo.
Ale občas přišla chvíle, kdy jsem si řekla, že není úplně špatný někdy něco napsat, třeba někoho inspirovat, no a prostě blogování mi chybělo. :-) 
Chtěla bych vám poděkovat za přízeň, během mojí pauzy a taky bych vám chtěla říct, že blog v žádném případě rušit nebudu, jen budu přispívat, tak jak se mi bude chtít. :-)

Na dnešek jsem si po delší době přichystala instadiary a v týdnu se můžete těšit na outfit post! :-)

zamilovala jsem se do tohohle klobouku♥ // sneak peek z outfitu, který brzy uvidíte! :-)


učení jsem si občas zpříjemnila nějakou dobrůtkou // zamilovala jsem si avokádovou pomazánku
tohle mi vykouzlilo úsměv na tváři (bude giveaway!) // Brandnooz box, ze kterého jsem ale byla zklamaná
ranní učení // zase jsem tloustla, ale po výkonu je třeba odměna :-)
knedlo vepřo zelo // bude ze mě megavepř, ale na návštěvě se jídlo prostě neodmítá
nezbytná fotka před odchodem na večeři // v pátek jsem byla na úžasném valentýnském plese! :-)
focení pro časopis IN - jsem zvědavá, co z toho vyleze! // fandíme o matice našim hokejistům :-)
jednou za čas pořádná snídaně // made with love♥
beer challange accepted! // děláme, že se učíme :-)

A jak jste se měli vy? 

Tereza♥

7 komentářů:

  1. tá suknička v prvom outfite sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, nádherné fotky :) ! Moc Ti to sluší Terezko :)

    OdpovědětVymazat
  4. my jsme si nějaký podobný! :D fotíme jídlo, a momentálně mě blog taky nějak nebere. Mám důležitjší věci na práci, a díky tomu, že jsem ho nepsala v Peru, tak jsem měla konečně pocit, že mám dost oblečení, a skoro žádný nový jsem si kupovat nemusela :D ta kočková sukně je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super sukně na první fotce vpravo, Terko:). No jasně, není dobré přispívat jen z povinnosti :)
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. lednový brandnooz box se mi též vůbec nelíbil, takže jsem si objednala až únorový :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta snídaně z párku a vajíčka je super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥