neděle 5. ledna 2014

{recenze} Novinky Rimmel London - primer, make-up a řasenka

Pěkný den!
Vítám vás u prvního článku roku 2014 a hlavně první recenze! 
Dnes se koukneme na novinky, které si pro nás nachystala firma Rimmel London. Jedná se o primer, make-up a řasenku, což je taková základní kosmetická výbava. :-)



Primer Stay Matte
Primer má za úkol pleť v první řadě sjednotit a nachystat obličej na make-up, ale také jí zmatnit. Je velmi jemný, po nanesení naprosto neviditelný, hezky minimalizuje póry. Řekla bych, že ale trošku vysouší, s čímž se ale musí u zmatňující řady počítat. Nevím, jestli na něm vydrží make-up déle, ale rozhodně pleť hezky vyhladí. Takže za mě palec nahoru. :-) Doporučená cena je 159 Kč a prodává se tedy jeden odstín, který má číslo 3, což moc nechápu, asi to ale nemá žádný význam. 


Make-up Stay Matte Liquid Mousse
Tak tady moc nevím, co vám ještě napíšu. Obdržela jsem odstín 300, což je ten nejtmavší a abych si ho mohla dát na obličej, musela bych být černoška, nebo alespoň mrkev. Nemůžu vyzkoušet ani jeho výdrž, ani to, zda s ním nevypadáte jako maska, protože já s ním jako maska vypadám a na to, jít s oranžovým obličejem ven, opravdu nemám. Co jsem zkoušela jeho texturu, tak je taková pěnová, hůř se ale roztírá a strašně vysušuje. Pamatuji si, že make-up Stay Matte byl můj první make-up, který mi v nějakých 13.-14. letech vyhovoval, měla jsme  mastnější pleť, kterou hezky zmatnil, ale momentálně nedokážu posoudit, jestli se vylepšená verze nějak zlepšila. Na výběr je pět odstínů a doporučená cena je 159 Kč. Máte s ním někdo zkušenosti? 

Jinak bych ještě ráda dodala, že se prodává pudr Stay Matte, který doplňuje tuto řadu. Tento pudr je mým miláčkem už několik let a nevyměnila bych ho za nic na světě. Hezky make-up zafixuje, trošku zmatní pleť a hlavně dlouho vydrží.


Řasenka Lash Accelerator Endless
Řasenka údajně zachytí všechny řasy, které okamžitě prodlouží o 99% a to samozřejmě bez jakéhokoliv slepení. Do 30 dnů vám prý řasy dorostou až o 127%. Nemám ráda prodlužující řasenky, protože mi pak řasy "dřou" brýle. Ale tady i přesto, že jsem dala dvě vrstvy, jsem si mohla dát v klidu brýle. Neříkám, že neprodloužila, ano trošku jo, ale že by to bylo nějaké dokonalé prodloužení, to říct nemůžu. Řasy mám poměrně husté a jak můžete vidět i na fotce, po dvou vrstvách je mám slepené. Kartáček nenadchne ani nějak nezklame, prostě takový střed, ale tedy řasy slepené mám a nemám je ani nějak rapidně prodloužené, takže za mě palec dolů. Když chci mít řasy jako vějíře, nechci je mít slepené. :-)
K dostání bude od 10. ledna za cenu 199 Kč.


Máte s nějakým výrobkem zkušenost? Chcete nějaký vyzkoušet?
Hezkou neděli a úspěšný start do nového týdne! 
Tereza♥




13 komentářů:

  1. Ten make-up jsem chtěla vyzkoušet, hlavně kvůli té pěnové struktuře, ale jestli tak vysouší, tak to si ho radši nekoupím. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží opravdu na tom, jakou máš pleť. :-) Pokud jí máš mastnější, ani nepoznáš, že vysušuje, ale já mám pleť normální a tak mi jí trochu vysušil. :)

      Vymazat
  2. ten primer vypadá docela dobře :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka a báze mě zaujala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. make up vypadá skvěle, tvoje recenze mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad tou bází budu uvažovat - žádnou nemám, jsem ostuda :D
    A ten odstín makeupu se jim vážně povedl :D ale, kdyby ses tím natřela celá, vypadalo by to dobře...chtěla jsem říct, do bílých šatů :D... akorát by to asi trochu špinilo

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr stay matte taky miluju :D
    Moc hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nechápu, co si Rimmel myslel, když všem poslal ten nejtmavší odstín make-upu. Kdo jim na to může napsat dobrou recenzi? No nevadí, ale ten primer vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. O primeru uvažuji už hodně dlouho, takže mi tvoje recenze opravdu pomohla. Jinak ten make-up třeba využiješ v létě, až budeš opálená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty řasy vypadají strašně, už kvůli toho, že slepuje mě řasenka vůbec nenadchla:/

    OdpovědětVymazat
  10. Co se týká toho make-upu, tak krytí je úžasné, ale jako make-up mi nevyhovuje, protože jsem po něm mastná (i když přepudrovávám transparentním pudrem od Dermacolu) a díky tomu se make-up "roztejká" na obličeji ...

    www.thekatesdiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ten make up je skvely ... super kryje, ale jeho zla vec je, ze po dlhodobom pouzivani sa znici trochu plet lebo je tak hustý a tak dobre kryje ze plet nedycha vobec ... ale na obcastne pouzivanie je fajn

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som ho skúšala v lete a našla som svetlý odtieň, ktorý perfektne sedel s mojím tónom pleti, avšak tiež som vyzerala ako maska, make-up je hold strašne hutný. Kúpila som si však BB krém a s tým som veľmi spokojná, báza od Rimmel mi nesedela.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥