neděle 12. ledna 2014

{diary} INSTADIARY No.35

Pěknou neděli všem!
Tak už poměrně dlouho jsme tu neměli ohlédnutí za mými posledními dny, proto jsem si pro vás dneska nachystala článek o tom, co všechno jsem za poslední asi dva týdny stihla. :-)

byla jsem v NEB.O a musím říct, že jak jarní závitky, tak zelená palačinka mi moc chutnaly! (jen teda neumím jíst jarní závitky, ale neva :-))


co mi hodně zachutnalo byla polévka Pho Bo, kterou všem moc doporučuji a i kuřecí nudličky s kokosovou omáčkou nebyly špatné! 
plesala jsem! a měla jsem kudrnaté vlasy ♥
moje asi nejoblíbenější produkty posledních dní a jedna "party fotka"
leden je také měsícem ve znamení učení // strašně mě to nebaví a strašně všechno odkládám, nedělám co mám dělat...no znáte to :-)
užívám si ale alespoň dobrých snídaní // a někdy i večeří 
ještě zapomenuté silvestrovské fotky // přála jsem si jediné - 2014, please be good!
mňam, mňam, kuře na žampiónech // vepřové pečené v pivu s brambory
neříkám, že mi tohle teplé počasí nevyhovuje, ale lyžuji ráda, proto by přeci jenom něco napadnout mohlo :-)

A jaké jste měli poslední dny vy?
Tereza♥



13 komentářů:

  1. Kuře na žampionech bych si hned dala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, Chloé :) ...mě teď učarovala ta novinka Rose de Chloé, voní božsky po růžích a není tolik pudrová :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/muj-prvni-missha-box.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný Terezko! Takové delikatesky ochutnáváš jo? Ta zelená palačinka mě ovšem dostala, to vidím poprvé :D !
    Na plese Ti to moc slušelo, koukám že jsi hodně odvážná jít v rudé rtěnce která Ti mimochodem moc sluší, já mám sebevědomí na nule, tak bych si musela dát pytel na hlavu :D.. ! PS: Ten diář je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem viděla poprvé tu palačinku, celkem jsem se zděsila, ale byla nakonec moc dobrá :)
      Moc děkuji, jo u nás ve městě musíš mít fakt odvahu na to, abys mohla nosit rudou rťenku, ale už jsem si tak nějak zvykla :D

      Vymazat
  4. No to jídlo vypadá božsky! Na plese ti to moc slušelo a na té párty fotce jsi taky kočka :) Učení mi nepřipomínej, nechci, nechci! :D

    OdpovědětVymazat
  5. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. asijská kuchyně.. mmm :3 a kudrlinky ti přistanou! (y)

    OdpovědětVymazat
  7. to jedlo vyzera famozne! a chloe je moja laska!
    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky...kudrnaté vlasy ti moc sluší.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  9. super random - naozaj krásne fotky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. krásný fotky plné dobrého jídla;))

    OdpovědětVymazat
  11. zelená palačinka vypadá fakt dobře. ta restaurace, to je asi někde tam v těch vašech končinách, co? koukám, že sdílíme radost z jídla a focení ho a dávání na instagram :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥