pátek 10. ledna 2014

{diary} GOODIES


Ráda si dělám radost. A ještě radši jsem, když mi udělá radost někdo jiný. 
Už delší dobu jsem koukala po nějakých hodinkách a dnes se mi konečně můj malý sen splnil. Přišly mi krásně, růžově hodinky. (na fotce sice vypadají zlatě, ale jsou skutečně růžové)
A také mám konečně svůj první velký náhrdelník! Už se moc těším, až ho někdy "vyvenčím". :-)
Obě věci mám z eshopu rosewholesale.

A v pondělí jsem si sama sobě dala dárek, v podobě nového obalu na iPad, který jsem si objednala na ZOOTu, je kožený, pevný a doufám, že je v něm můj nový "miláček" dobře chráněný. :-)

Čím jste si udělali v poslední době radost vy?
A jaké máte plány na víkend?
Tereza♥

9 komentářů:

  1. ten náhrdelník je opravdu moc krásnej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo fakt bych neřekla, že hodinky jsou růžové. Jsou krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. No tak teď ti závidím, ty hodinky a náhrdelník, to je nádhera!
    Já si dělám taky ráda radost, dneska třeba knížkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné.. Terezko, byla jsi s tím e-shopem spokojená? :-) (rose....)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, moc! :-) Poměrně rychlé doručení a hlavně mi poslali odkaz na sledování zásilky, takže nějak nemám co vytknout. :-)

      Vymazat
  5. Wonderful necklace!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥