čtvrtek 26. prosince 2013

{new in} Co jsem dostala k Vánocům?

Pěkný den!
Doufám, že si stejně jako já užíváte poklidných vánočních svátků, odpočíváte, jíte a jste se svými blízkými. 

Rozhodla jsem se ukázat vám dárky, které jsem letos našla pod stromečkem. Prosím, neberte to jako nějaké vytahování, vím, že vás minulý rok tento článek bavil a tak vám dárky ukážu i letos. :-)

Když se mě rodiče ptali, co bych chtěla, vůbec jsem nevěděla co říct. Oblečení, kosmetiky i elektroniky mám dost a nepotřebovala jsem nějakou další. Takže jsem si kromě věcí, které se stejně koupit nedají, nic nepřála. O to více jsem se těšila, co pod stromečkem najdu! :-)

Nejvíce jsem byla překvapená a hlavně největší radost mám z iPadu. Je to skvělá hračka a vypadá to, že to bude i výborný pomocník do školy. Teď hledám obal, který nutně potřebuji a zatím jsem na nějaký pěkný nenarazila. Nemáte nějaký typ? :-)



Co by to bylo za Vánoce bez ponožek? :-) No a také jsem dostala tričko z C&A a šátek Desigual, který je strašně veliký, ale o to více možností mám, jak ho nosit. 


Kosmetiky mám vážně strašně moc, ale zásoba Biodermy se nikdy neztratí, Rimmel London make up a pudr dostávám každé Vánoce, protože si o ně vždycky řeknu, velkou radost jsem měla z levandulového mýdla L´Occitane, kdybyste cítili tu vůni! Krásně voní i tělové máslo a krém z The Body Shop a Balea krém na ruce se mi hodí do kabelky. 


Byla jsem překvapená, že jsme dostala i doplňky! Měla jsem pocit, že nikdo z mojí rodiny nechápe k čemu jsou takové doplňky dobré, a ono vida, řekla bych, že si někdo všiml, že se bez nich neobejde žádný můj outfit. :-)
Velkou radost mám z perliček, přesně takové jsme si už delší dobu přála.


Vlastně o jedinou věc jsem si řekla - o knížku Beaty Rajské. A také jsem jí našla! Už se moc těším, až se pustím do čtení. :-)


A moje postel se dočkala nových "oblečků". Dostala jsem krásné prostěradlo a předčasně jsem si nadělila i toto povlečení, ke kterému se hodí i tahle svíčka. :-)


Z dárků mám strašně velkou radost, ale snad ještě větší radost mám z toho, že jsem rozdala plno radosti díky dárkům, kterými jsem obdarovala své blízké. 

A co jste dostali vy k Vánocům? :-)
Tereza♥


16 komentářů:

  1. Terezko dostala jsi opravdu krásné dárečky :) moc se mi líbí tričko :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. krásné dárky, a moc hezké obaly na tablety mají na Ebay :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezke veci :) to je pekny, ze si tak vsimaj, co nosis, a co by se ti libilo :) co se tyce obalu, ja si na svuj tablet kupovala obal na amazonu, a jsem naprosto spokojena. Maji tam dobre a cenove dostupne veci. Nejsem si ale jista, jak to je s postovnym do cr. Ale mam pocit, ze chystaji otevrit nejake pobocky v cr.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, i já jsem dostala povlečení ;-). Na článek o mých dárečcích sem hodím odkaz, až bude.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky Terezko, závidím Ipad..

    OdpovědětVymazat
  7. Obal si kup na ebay, sezenes, tam milion ruznych designu a ceny jsou vic nez prijemne a vetsinou ho sezenes i s free postovnym. Ja si takhle kupuju oblay na telefon, vzdy max za 5 dolaru vcetne postovneho, takze jich mam nespocet :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, musela jsi bát hodná. Mám iPad mini a jsem moc spokojená! Obaly kupuji na ebay:)

    OdpovědětVymazat
  9. iPad je pecka! :) já si ho budu přát na narozky :D no, spíš, bude to takový dáreček ode mě pro mě :D a biodermu bych brala taky :O a ten šátek z Desigualu je taky suprový! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé krásné poklady :-) A koukni na Alzu, tam jich mají hodně a některé i fakt pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné dárky! Já dostala především oblečení:)
    Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. wow!pod stromečkem jsi našla vážně překrásné dárečky:)
    ipad, povlečení a kosmetika jsou super, to mýdlo y L´Occitane musí vonět vážně nádherně<33
    mým nejlepším dárkem a zároveň největším překvapením je zrcadlovka<3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥