pondělí 30. prosince 2013

{diary} Ohlédnutí za rokem 2013

Pěkný den, 
další rok mám za sebou, přinesl mi plno krásných, příjemných věcí, ale také několik trápení, problémů, řešení. Poznala jsem opět plno nových lidí, zažila jsem plno skvělých akcí a až na pár okamžiků bych nic neměnila. Pojďte se kouknout, co přinesl rok 2013 mě i blogu. :-)

LEDEN
Leden byl měsícem voleb, měsícem nových změn. Splnila jsem si jedno přání, pořídila jsem si Longchamp kabelku, zamilovala jsem si MUA paletku, byla jsem na skvělém lyžáku a i jsem to nějak dobojovala ve škole. :-)


ÚNOR
V únoru jsem byla jako každý rok na horách ve slunné Itálii, užívala si trošku volnějšího režimu ve škole, měli jsme mini sraz bloggerek v Jindřichově Hradci a plesala jsem. 

BŘEZEN
Březen byl významný, protože blog oslavil své první narozeniny! Proběhlo několik giveaways, koupila jsem si svojí první sadu štětců, ukázala jsem vám detaily svého pokoje a také jsem poznala člověka, který mi trošku pozměnil život. 

DUBEN
Na začátku dubna jsem vyrazila do Drážďan, konečně začalo jaro, a hlavně, byla jsem na úžasném srazu s Petrou a Plum a poznala jsem Shopaholičky


KVĚTEN a ČERVEN
V květnu i červnu jsem trošku blog zanedbávala, soustředila jsem se hlavně na školu, poznala jsem skvělou Paulu, užívala jsem si čas se svými kamarády a těšila se na prázdniny. A také jsem se dozvěděla, že jsem získala akreditaci na filmový festival v Karlových Varech, ale kvůli naplánované dovolené jsem tam bohužel odjet nemohla. :(

ČERVENEC
První tři týdny jsem strávila v Černé Hoře, měla jsem možnost napsat svůj první guestpost a užívala jsem si léta, protože jsem si řekla, že tohle léto bude dokonalé! :-)

SRPEN
V srpnu jsem strávila plno krásných dní v Čechách, koukla jsem se na své velmi oblíbené místo - Červenou Lhotu, hned několikrát jsem byla v Praze (tady, tadytady) a také v Kutné Hoře. A poprvé jsem "oblékla" červené rty a zamilovala jsem si je! ♥

ZÁŘÍ
Září patřilo návratu do školy a fashion weeku! Byla jsem na tiskovce, ale hlavně na skvělých přehlídkách, poznala jsem Toma, Audrey&Pearl, Peťu, Kubu a Alexe
Nechala jsem si také udělat vizitky a měli jsme skvělý bloggerský piknik! :-)

ŘÍJEN
V říjnu jsem byla na úžasné mediální škole, měla jsem u sebe na výměnném pobytu Němku a hlavně jsem byla na Designbloku, kde jsem si užila krásný den ve skvělé společnosti a také jsem poznala Inu

LISTOPAD
V listopadu jsem oslavila "sweet 17", byla jsem na plno skvělých akcích, čas jsem trávila se svými kamarády a začala jsem trošku šidit blog. A poprvé jsem oblékla klobouk, který se stal mým velmi oblíbeným doplňkem. 

PROSINEC
No a v prosinci jsem prošla velkou blogovou krizí, ale už se mi po blogování stýská a těším se, co mi přinese rok 2014. :-)

Chtěla bych vám moc poděkovat za vaší přízeň, které si nesmírně vážím! Děkuji!


Pro mě bude rok 2014 rokem, kdy oslavím 18. narozeniny, doufám, že nastoupím do 3. ročníku na gymplu a budu se muset už rychle rozhodnout, co chci v budoucnu dělat. :-)
Jaký byl váš rok 2013?
Tereza♥


2 komentáře:

  1. Měla jsi krásný rok! :) A přeju ti ať je ten nový ještě lepší. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥