čtvrtek 19. prosince 2013

{diary} INSTADIARY No.34

Pěkný den!
Uplynul skoro měsíc, který byl v mnoha ohledech jiným, než všech 11 předchozích měsíců. 
Dala jsem si blogovou pauzu, která mi, myslím si, docela prospěla, zažila jsem plno nových věcí, příjemných i nepříjemných, poznala jsem samu sebe, měla jsem se tak trochu jako na houpačce. 
Ale dneska na mě přišla nějaká stýskající nálada a hlavně dostala jsem chuť zase blogovat. 
Zima blogování prostě nepřeje, to ví všichni, takže nechci slibovat, jak se tu budou každý den objevovat nové články, ale prostě když bude chuť, můžete se těšit na mojí "internetovou přítomnost". :-)

A jelikož nemám nic nafoceného, koukneme se na můj poslední měsíc pomocí instagramových fotek. 

Kafíčkovala jsem. A u toho jsem pracovala. Ale na zimě mám právě ráda tohle vysedávání v kavárnách. 


Byla jsem na Mediální škole! A byl to zase úžasný víkend! Téma bylo foto, nafotili jsme strašně moc fotek a užili jsme si plno srandy. :-)


Začala plesová sezóna a nemohla jsem si přát lepší začátek. Byla jsem na maturáku Lucy, které to strašně moc slušelo, měla nádherné šaty a účes, její třída vybrala skvělé téma a se svojí kamarádkou Zitou jsme si to moc užily. :-)
Mám nové brýle. Na čtení. A cítím se v nich strašně inteligentně. Kéž by to nebyl jenom pocit. :-D


Tento rok mamka rozhodla, že nebudeme na Vánoce píct. S bráchou jsme jí ukecali, že uděláme alespoň vosí hnízda, takže jsme pekli a užili si srandu. :-)
A už hodně dávno jsem pekla Milka muffiny, které byly v Brandnooz boxu.


Teď je ideální doba na pití všeho teplého, takže jsem si rozpustila čokoládu a moc si pochutnala. :-)
A dneska jsem měla krásný den, od mojí milované kamarádky jsem dostala skvělý dárek, pozvala mě na pizzu, kterou jsem nevyfotila a pak jsme si šly sednout ještě na kafe. Byl to krásný den! <3


Přišel mi první Brandnooz box, který mě mile překvapil, sice tam nebyly věci, které se běžně nedají koupit, ale všechno jídlo mi moc chutnalo a na první vydání je to, myslím si, super. 
Jelikož jsem měla v poslední době "bráchu na povel", dělali jsme různé blbosti, jen aby se zabavil, třeba taková pizza party se mu moc líbila! :-)


Můj první vánoční dárek byl skvělý! Dostala jsem od mojí milované Zitky krásné náušnice a řetízek! Děkuji! <3
Nějak na mě ještě vánoční atmosféra nepadá, ale alespoň jsem si vyzdobila pokoj.


Jak jste se měli vy? Těšíte se na Vánoce?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Super fotky
    Zvu tě na Giveaway :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, děkuju! Taky si asi vyrazím někam sednout na kafíčko, už jsem strašně dlouho nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ty nové brýle ti moc sluší. :) Napsala bys prosím, co je to za značku? Taky nosím brýle a tyhle se mi moc líbí. To se máš, že je nosíš jen na čtení, já mám dioptrie na čtení i na dálku, tak je musím mít pořád.

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že odpovídám takhle pozdě! Já nosím brýle na čtení i na dálku, takže na tom nejsem o nic lépe :-)

      A "značka" i když moc bych tomu značka neříkala je Exess :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥