čtvrtek 7. listopadu 2013

Sweet 17!

Tak jsem zase o rok starší. :-)
Doufám, že moje sedmnáctka bude opravdu sladká a šťastná. Že třeba ještě trochu "povyrostu" a do plnoletosti vstoupím s "čistým" štítem. :-)
Jsem zvědavá, co mi tento rok přinese, doufám, že to budou jen věci příjemné a že nebudu litovat toho, že jsem se dožila 17. roku svého života.

Je celkem zajímavé, že přesně před rokem jsem měla "krizi" kdy se mi moc nechtělo blogovat, ale po narozkách se to "rozlomilo", tak doufám, že to tak bude i tento rok. :-)

Tereza♥

4 komentáře:

  1. I když už jsem ti přála na fb, ještě jednou - všechno neeejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Ti Terezko přeju :).!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥