pondělí 18. listopadu 2013

{outfit} Winter comes slowly



Tak už jsem musela vytáhnout zimní kabát, ve kterém je mi stejně strašná zima. Sice nevím, co budu nosit, když bude -10, ale snad si zvyknu a nebudu se už tolik klepat. Jsem zimomřivá, nemám ráda zimu, můžu mít dvoje rukavice a stejně mi mrznou prsty, do i ze školy jdu za tmy, celé dny je tma a je to takové depresivní období. Snažím si ho proto nějak vylepšit, vařím si oblíbené čaje, zapaluji svíčky, poslouchám pozitivní hudbu, ale stejně se už nemůžu dočkat jara a léta. Těším se jenom na Vánoce a lyžování. Na Vánocích miluji tu atmosféru, po roce se zase všichni sejdeme, jsme spolu. Ale musí být sníh, bez toho to není ono a hlavně se nedá lyžovat, a já lyžování miluji. 
Jak to máte vy, je zima vaše oblíbené roční období? A těšíte se na Vánoce?
kabát: Tom Tailor // šátek: dárek od babičky // kalhoty: F&F // boty: Baťa // kabelka: New Yorker 

Fotky jsou z Kostelního Vydří, kde jsem v sobotu byla. Je to úžasně fotogenické místo, budu tam muset jezdit asi častěji. :-))

13 komentářů:

  1. ja už tiež rozmýšlam, že vytiahnem kabát, ale stále to odkladám a potom sa vonku klepem čo mi je zima :D Na zime mám rada Vianoce, sneh a lyžovanie, ale nemusela by trvať tak dlho :D páči sa mi tvoj šál, pekne to rozžiaril :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. krásný kabát, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný štýl :)


    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se hrozně líbí Tvůj šátek:)

    OdpovědětVymazat
  7. Terez, moc ti to sluší! A máš pravdu, to místo je vážně fotogenické, úplně tam pasuješ :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zdá se mi to, nebo jsi zhubla? :-))

      Vymazat
    2. moc děkuji! :-)
      to se ti ale opravdu jenom zdá, mám spíš pocit, že stále tloustnu... Spíš už asi vím, jak si stoupnout :-))

      Vymazat
  8. Tyjo, kráska! Ten šátek - dokonalost! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! A úplně jsem si říkala: "Tyjo, jako bych slyšela sebe", protože se furt ptám, co budu nosit až bude pod nulou.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná šála, moc ti to sluší!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥