pátek 15. listopadu 2013

{inspirace} Brandnooz box, aneb box plný jídla


To, že mě neuvěřitelně baví objevování nových značek v oblasti módy a kosmetiky, je už stará věc. 
Možná ale nevíte, že jsem i velkým gurmánem, ráda zkouším nová jídla, mám moc ráda vaření a pečení a proto jsem byla nadšena, když jsem se dozvěděla, že do Čech konečně přichází box plný jídla, pro ty, kteří rádi zkoušejí nové značky a nové chutě. Jak už jsme zvyklé z beauty boxů, každý měsíc vám přijde balíček, ve kterém najdete produkty minimálně v hodnotě 330 Kč na vyzkoušení, vše v plných baleních! Cena boxu je 199 Kč včetně poštovného, 
Box objednáte na oficiálních stránkách Brandnooz, kde najdete mimo jiné i recenze na různé potraviny.  A třeba i vy můžete přispět svojí troškou do mlýna  a napsat, jak jste byli s potravinou spokojeni.

Mě se tento nápad moc líbí, ráda poznám nové značky jídla a chutě a proto se už moc těším, až mi pošťák přinese krabičku plnou jídla. 
A třeba by to byl i fajn dárek k Vánocům pro nějakého kamaráda - gurmána, nemyslíte? :-)

Jak se vám tento nápad líbí?





6 komentářů:

  1. Ty jo tak to je docela dobrý nápad:) Možná vyzkouším :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, tak to je vtipný! :D kam lidi na ty nápady choděj? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad zajímavý, ale přijde mi to trochu zbytečné... box s jídlem....

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/rasenka-dermacol-vampire-mega-long.html

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý nápad :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥