neděle 24. listopadu 2013

{food} Tajemství dvou krabiček z Německa (Brandnooz box)


Velmi milým pátečním překvapením byl neočekávaný příjezd pošťáka, který mi donesl velkou, strašně těžkou krabici. ve které se skrývaly dvě menší, ale pořád těžké krabice. Krabice, plné jídla, které si hned po vybalení našlo své místo v kuchyni. A některé věci se u mě moc dlouho neohřály, protože jsem si udělala ochutnávací večer.


Už po otevření krabice jsem byla nadšená. Našla jsem tam jak "tláskačky", tak pořádné potraviny. Velkou radost jsem měla z černé čočky, kterou jsem ještě nikdy nejedla a už se těším, až z ní něco uvařím, olivového oleje, kterého není nikdy dost, ale i bonbónů, oříšků, nápojů a omáčky na lasagne, kterou musím taky co nejdřív vyzkoušet. Jenom s jednou věcí se mi v Německu netrefili do chuti - s jakýmsi polotovarem. A já jsem velký odpůrce polotovarů. :-) Ale jinak krabička je vážně podařená! Byl v ní i nějaký německý časopis, kterému vůbec nerozumím, ale jsou v něm hezké fotky jídla. :-))


Druhý box byl speciálně zaměřený na pečení.
Našla jsem v něm třeba Milka muffiny, ovocné víno, mouka na pečení, polevu, zdobítka, výborné brusinky, nebo velmi vtipné "lajkovací" sušenky. A také časopis, plný receptů. No prostě, byla jsme nadšená. 


Jsem strašně zvědavá, jak bude vypadat první český Brandnooz box, jestli se vyrovná těm německým, a proto se už nemůžu dočkat, až zase zazvoní pošťák a pomůže mi naplnit ledničku. :-))

Co vy a krabičky plné jídla?
Třeba mě je to sympatičtější než beauty boxy, rozhodně jsem s obsahem mnohem více spokojená. :-)



7 komentářů:

  1. Ahoj, můžu se zeptat jak s nimi spolupracuješ?. Nerozumím tomu vůbec. Napsali ti z české stránky a i z německé?. Jaktože dostaneš teda 4 ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, nene, napsali mi jenom z Česka, že mi pošlou dva boxy z Německa a pak první český box, abych to mohla porovnat..takže dostanu 3 :-)

      Vymazat
  2. jé, vypadá to úžasně! příští měsíc si musím objednat :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem byla také velmi překvapná a oba boxíky mě zaujaly, mám jenom trošku strach, co bude v tom českém :) snad také příjemně překvapí :))

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to na samé dobroty, dúfam, že aj u nás budú :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, to vypadá dobře. jsem zvědavá na ten českej teda. Ale zajímalo by mě, kde se dá sehnat ten německej. Nevíš? Jinak Lotus pomazánka! Já jsem to měla a přišlo mi to šíleně sladký, ale mělo to něco do sebe. Znám lidi, co se po tom můžou utlouct! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak jsem to našla... a jde to "překvapivě" objednat jen do Německa :) ale bylo zajímavý to vidět. třeba časem si to objednám :) jsem zvědavá na recenzi toho českýho teda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥