sobota 16. listopadu 2013

{fashion} GetFashion.cz

Pěkný den,
Vánoce se nám blíží a proto si myslím, že by nebylo od věci, popovídat si v předvánoční době o nějakých eshopech, na kterých můžete pořídit zajímavé dárky. Dnes si představíme eshop GetFashion.cz
Nákup na těchto stránkách byl pro mě velkým potěšením, skvělá komunikace, výběr, přehlednost stránek i ceny. Měla jsem opravdu problém vybrat si pouze dvě věci, protože bych vykoupila snad celou sekci dámských svetrů, šatů i bund. Nakonec jsem si tedy vybrala jeden svetr a šaty, zboží mi doručil "poslíček" z PPL přímo do tepla domova a kdyby bylo hezčí počasí, hned bych běžela v nových kouscích ven.

Šaty jsou zajímavé svým střihem a hlavně ta jejich barva! Zamilovala jsem si je a už teď se těším, až Vám je budu moct ukázat v nějakém outfit postu, ale momentálně je strašná zima.




Svetr je z neuvěřitelně příjemného, měkoučkého materiálu, líbí se mi malý "volánek" na ramenou i řešení výstřihu na "obě strany".


Eshop bych všem doporučila, myslím, že si vybere i velmi náročný zákazník a třeba zrovna tady koupíte první vánoční dárek! :-)

Znáte tento eshop?

5 komentářů:

  1. Krásné šaty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. super štýl :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. šaty jsou nádherné, na postavu ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou vážně nádherně:) s nějakými velkými doplňky musí vypadat fakt božsky:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥