pátek 29. listopadu 2013

{diary} INSTADIARY No.33

Pěkný den všem!
Tohle počasí a vlastně celá zima mě pěkně vyčerpává. Jsem poslední dobou strašně unavená, nemám chuť něco dělat a co bych to byla za blogerku, kdybych si nepostěžovala na světlo. Obdivuji všechny svoje kolegyně že dokážou normálně fungovat i přes zimu. Nevím jak vy, ale já jdu do školy za tmy a vracím se také za tmy, takže šance něco vyfotit je celkem nulová. 

Moc se těším na tento víkend, protože jedu opět do Brna na Mediální školu, které se už nemůžu dočkat! Minulý "kurz" byl skvělý, tak doufám, že i tentokrát to bude super. :-)) A že se v Brně neztratím. :-)

Teď se ale koukněme na mé minulé dny.



Tak i já mám tričko Blogerka roku, které se mi moc líbí, je z příjemného materiálu a moc ráda ho nosím.
Ideálně strávené odpoledne vypadá přesně takhle. Pěkné teplíčko z kamen a k tomu prohlížení blogů, skvělá kombinace. :-)


Snažila jsem se o nějaké podzimní fotky, jeden post jste mohli vidět TADY, druhé fotky jsem raději nezveřejňovala, protože se nepovedly. 


Taky jsem trošku mlsala, není nad horkou čokoládu s pomerančovou kůrou, do těchto dní se vážně hodí. 
A hodně jsme si oblíbila sójové mléko, tohle s čokoládovou příchutí je vážně mňamka.


Je třeba udělat si někdy radost, tahle nová rtěnka od Sleeku je skvělá, ještě o ní určitě uslyšíte. 
A taky jsem vařila, mám moc ráda indickou kuchyni, proto jsme dělala indickou omáčku s tofu kostkami, myslím si, že se mi to povedlo a chutí se to hodně podobalo jídlu z indické restaurace. :-)

A jak jste se měli v poslední době vy?

♥♥♥

5 komentářů:

  1. Ty fotky s tim listim a na ceste ve stromoradi jsou super! :) a cokoladovy sojovy mliko je super!, ja jsem v tomhle pocasi tady naprosto nepouzitelna. Dokonce jsem zacala zvazovat koupi teplaku, protoze je tu vsichni nosej, a vypada to pohodlne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a s tím listím je prostě nádherná!:)
    Mňam, ta horká čokoláda mi dělá ale chutě:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Alnatura dělá veliké mňamky a to listí na fotce mě hrozně bavíííí :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  4. Ta rtěnka vypadá moc pěkně, hned bych ji brala :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, zapoj sa aj ty do nového projektu FashionWakey a pomôž nám zobudiť módu v Čechách a na Slovensku :) Viac informácií sa dočítaš tu: www.fashionwakey.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥