neděle 10. listopadu 2013

{diary} INSTADIARY No.32

Pěknou neděli!
Mám pro vás opět instadiary, aneb ohlédnutí za mými posledními dny.

V poslední době jsem hned několikrát "cestovala".  Byla jsem na víkend v Praze, kde jsme si byli kouknout na "Babě", aneb do čtvrti, kde jsou různé vily a hlavně úžasný výhled na Prahu. 
A také jsem byla v Brně, kde se mi ale moc nelíbí, přijde mi to jako taková "větší vesnice". Všem hrdým Brňákům se omlouvám. :-)

Byla jsem s bráchou na pizze, kde jsme si užili plno srandy. A taky mi dal nejúžasnější dárek k narozkám. Když jsem přišla domů, na zemi ležel balíček, ve kterém byly dva chlebíčky. 
Byla jsem také v Rohačích, kde se mi podařilo rozmlátit iPhone. :(
Dýňové období pomalu končí, proto jsme asi naposledy vařili dýňovou polévku, kterou zbožňuji a také jsem zkoušela péct dýňové cupcakes, které byly výborné!
Narozeniny jsem oslavila "learning party" a také jsem objevila starý památník. :-))
Miluji lasagne, proto jsem měla velkou radost, když mi je mamka udělala k večeři na narozeniny. 
A v pondělí to bylo ještě 50 dnů do Vánoc, dnes už jen 44. :-) Těšíte se?

A jak se máte v poslední době vy?

11 komentářů:

  1. Sympatizuju s tebou v pohledu na Brno - taky mám radši Prahu. A tyjo, Vánoce jsou za chvíli, nějak to ale letos nesleduju - hlídám si spíš dny do maturáku :D

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky! :) na vánoce se moc těším, vlastně na celý prosinec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lasagne bych chtěla taky vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. aaaa, máš úžasnej klobouk!! takovej chci!! kde se dá sehnat? :) moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) je z ebay, divila jsem se, jak je za tu cenu super :-)
      http://www.ebay.com/itm/330989675518?var=540224441334&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Vymazat
  5. Úžasný blog....dokonalý..... proste naj cool-kids-never-die-bitches.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. fajné fotky :) s radosťou followujem :) followneš aj ty mňa?

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Co je to za sračku?

    OdpovědětVymazat
  8. mňam, ty dýňové cupcakes!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem teda v Brně taky byla a mě se tam docela líbilo :) Není to takovýto uspěchaný město ale, že by to byla díra světa, se taky říct nedá :) Mají tam toho teda víc než v mým městě :D Jinak fotky jsou skvělý^^

    Follow navzájem? :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥