pondělí 14. října 2013

{recenze} Rimmel novinky - řasenka a stíny


Rimmel opět představuje své novinky. A tak jsem zase obdržela dvě nové věci na otestování. Řasenku a stíny. Abych pravdu řekla, moc nadšená jsem zprvu nebyla, řasenka byla i minule a nějak odvázaná jsem nebyla, ale dala jsem se do testování a právě dnes vám shrnu své dojmy. :-)



Řasenka Scandaleyes Retro Glam má kartáček ve tvaru přesýpacích hodin, což mi zrovna moc nevyhovuje, aplikace není moc jednoduchá. Řasy sice hezky natočí, ale při nanesení druhé vrstvy už slepuje, žmolkovatí a následně opadá. No vidíte to vlastně na fotce. Takže já bych si řasenku už nekoupila, jinak se prodává asi za 189 Kč.



Druhou novinkou jsou krémové oční stíny Scandaleyes Shadow Paint. Já mám odstín 014 Manganese Purple, což je pro mě celkem nenositelná barva, protože s fialovou na očích se nějak neumím vyrovnat. Jinak jsou stíny voděodolné, drží vážně parádně, neslévají se, ale aplikace musí být blesková, protože během chvilky zaschnou a pak už je nerozetřete. Kdybych ale měla jiný odstín, asi bych stíny používala, protože za chvilku se dá vykouzlit poměrně zajímavé líčení. Cena je 129 Kč.


Za mě tedy řasenku ne, stíny klidně, ale v nějaké nositelnější barvě.
Máte nějakou novinku doma? A jak jste spokojeni?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Jůva, ty stíny vypadají skvěle, a jestli se opravdu neslévají, jdu do nich! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakože zaujali mě stíny, ale v hnědé barvičce :) Ale nevím nějak to nevypadá že bych to šla koupit :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si tu řasenku koupila minulý pátek a jsem z ní nadšená :D i když je fakt že to slepování mi trochu vadí, ale když si tam toho nedám moc tak vypadá skvěle :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám žádnou z novinek, nějak mě nic nezaujalo :) Navíc čtu dost rozporuplné recenze, tak nějak nemám potřebu :)
    Ale ty stíny takhle vůbec nevypadají špatně, dokonce i ta barva se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenku mám, ale stíny mám trochu strach vyzkoušet :)
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥