neděle 20. října 2013

{outfit} Last night a blogger saved my life

Outfit, který jsem měla na Designbloku, den předtím jsem zjistila, že nemám vážně co na sebe a věci, které jsem si objednala přes internet mi nestihly přijít. Takže tohle byla taková nouzovka.
Kdy jindy si vzít bloggerkovské tričko, žejo? 
Také jsem zjistila, že nemám žádnou kabelku, která by se mi hodila k oranžovému saku, protože jedna jediná, která k němu jde je moc letní. Takže jsem musela jít žadonit ke své mamce, jestli něco nenajde a našla tuhle Gabor. Nemůžu říct, že se mi nelíbí, ale je prostě taková "babská"
Ale dost frflání, hodinky, které vidíte jsou prostě ňuňu, mám k nim nově i sukni a v pátek mi přišel klobouk, ze kterého jsem nadšená a vše brzy uvidíte v dalším outfitu! :-)

Za fotky děkuji Tomášovi, díky!

triko: Mango // sako: F&F // sukně: H&M // kabelka: Gabor // boty: Humanic // náramek: Philippine Treasures // hodinky: New Yorker // řetízek: Klenoty Aurum // punčocháče: Tezenis
Photos by Tomáš Pacovský

Mějte se sluníčkově!
Tereza♥

15 komentářů:

  1. to triko je prostě skvělý! :) pěkný outfit, sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, já chci kočičí hodinky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé hodinky v akci, jsou fakt rozkošný, já ty svoje skoro nesundám z ruky :-) Jinak krásně sako, Teri :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý top! Moc ti to sluší, Terko:).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Stejnak ti to sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. jééé, ty máš ty hodinky!! já jsem je nakonec v aukci nevyhrála, a objednala jsem si jiný, tak jsem to nakonec už nechala. Jenomže ty druhý mi nakonec nedošly, nějakej problém, tak teď váhám :) jinak počkej, to sako je oranžový, nebo růžový? :) sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je mám z new yorkeru, pořád se nějak bojím nakupovat na ebay...:-)
      to sako je oranžový, ale ty fotky strašně zkreslují...a už bylo i špatné světlo :-)

      Vymazat
  7. Tričko je bezva! Sako je taky super, přesně takový bych myslím potřebovala :D A ty hodinky chci už dlouho, ale v NY mě zatím odradila cena. Ne, že by byly drahý, ale spíš když vím, za kolik se dají sehnat na ebay... :))
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty hodinky jsou úžasný! Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ty hodinky jsou skvělé! :))
    http://stolemywings.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥