sobota 12. října 2013

{outfit} I prefer this bag to fakes of LV

Miluji jednoduché outfity. Tenhle je extra pohodlný, naprosto ideální na celodenní sezení ve škole.
Cardigan je ze slev v Mangu, tílko je z H&M, kalhoty Sisley, boty jsem kupovala v Humanicu, jsou pěkně teplé, ale dost tvrdé a kabelka je DIY, ale jelikož jsem strašně nešikovná, kupovala jsem jí na VotočVohoz.  Ten nápis na ní prostě miluji!♥
A řetízek s přívěškem "love" je z BornPrettyStore. 

Jak se vám outfit líbí? Jak se oblékáte do školy?



11 komentářů:

  1. Jednoduché, krásné, přesně podle mého gusta :) Moc ti to sluší! Ten cardigan je bezva!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná Terezka! Ta fotka, jak stojíš z profilu a koukáš do dáli je... jednoduše čarokrásná!
    P. S. Už zase bloguju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné:-), ta taška je úžasná a tobě to moc sluší:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit :) moc ti to sluší :) a pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, aktivně jsem si koupila nepopsanou tašku, že si něco takového vyrobím.. ale i já jsem nešika a nejsem schopna :-D. (+ jsem ještě líná :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky! sluší ti to, ten svetřík potřebuju. Zrovna jsem si v pátek říkala, že taková barva mi ve sbírce chybí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. I absolutely love this outfit! Simple and comfy, perfect for everyday as you said! Love the bag!❤ I am pretty much wearing what makes me feel comfortable to university:)
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Tá taška je super! Keďže chodím na výšku, nie som v škole vkuse 6 hodín, ale aj tak som rada oblečená pohodlne a zároveň trendy! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥