čtvrtek 17. října 2013

{event} Designblok - Hana Zárubová

Tak už i Designblok je za námi, měla jsem možnost zúčastnit se úžasných přehlídek v rámci Premier Fashion Week, které se mi strašně moc líbily. 
Dnes přináším report z Hany Zárubové, která se mi ve výsledku líbila asi nejvíce. Nápad s papírovými brýlemi je super!
Jinak tohle byla jediná přehlídka, na které jsem musela stát, bylo úplně narváno a celá press sekce byla obsazená. 
Fotky jsou od Tomáše Pacovského, kterému patří můj velký dík!




Celá kolekce byla zajímavá neutrálními barvami a poměrně jednoduchými střihy. Také se mi líbil závěr, kdy modelky zvedaly pomalu ruce a ukázaly model i v jiné "pozici".

Byl jste někdo na Designbloku? A Premier Fashion Weeku?
Líbí se vám nějaký model?

Tereza♥

1 komentář:

  1. To vypadá tak tajuplně...
    Modely takový průměr, ale ta přehlídka na mě působí originálně, je taková strašidelná ;)
    Lucy z Wonderlandu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥