pátek 25. října 2013

{diary} INSTADIARY No.31

Pěkný den, opět nastal ten pravý čas ukázat vám pár fotek z mého instagramu. :-)

Mé poslední dny byly velmi hektické. Nestíhala jsem dělat věci pořádně, vysedávala jsem u několika doktorů a stejně nikdo nezjistil, co mi je, takže to byla zbytečná ztráta času.

Ale byla jsem na Designbloku. A bylo to úplně skvělé. Z expozicí jsem zas až tak nadšená nebyla, ale přehlídky byly vážně dokonalé.
Malý "záblesk" z přehlídkového mola jste už mohli vidět TADY a ještě jeden příspěvek určitě chystám.
Viděla jsem se s Audrey&Pearl, Tomem, Alexem, Kubou, se kterými jsme obešli expozice a pak na přehlídkách i s Peťou a Inou. Byl to prostě bezva den. :-)



Z prostor, kde Designblok probíhal jsem byla nadšená. Nákladové nádraží Žižkov mělo úžasnou atmosféru, rozlehlé haly, oprýskané stěny, skvělá kombinace. A kostel sv. Šimona a Judy je krásný už sám o sobě a s přehlídkovým molem, krásnými modelkami a luxusními modely je to nejdokonalejší prostor. Byla jsem vážně mile překvapena. 


Také jsem měla svátek! Dostala jsem Bebe dort, který nadevše miluji a k snídani mi mamka nachystala mojí milovanou ovesnou kaši s hodně ovocem, což bylo velmi milé překvapení. :-)


Sice moc podzim ráda nemám, ale ta příroda je na podzim snad nejkrásnější. Byla jsem se podívat na výlovu rybníka, což mě sice moc nebavilo, ale bylo krásné počasí a vycházku jsem si moc užila. A jedinou hezkou věcí, kterou vidím, když jdu do školy, je park s popadaným listím. A to se mi líbí moc! :-)


Co by to bylo za instadiary bez jídla. Včera se mamce nechtělo moc vařit, proto jsme šli do indické restaurace. Strašně moc jsem si pochutnala na kuřecích kostkách v mandlovo - kokosové omáčce.
A nejkrásnější cupcakes, které jsme si koupili, když jsme čekali na tramvaj, která jela na Designblok. Byl to jeden z nejlepších obědů vůbec. :-)


A jak jste se měli vy?
Půjdete volit? :-)

Tereza♥

7 komentářů:

  1. bebe dort je prostě nejlepší <3 příští rok musím na designblok už stopro! :D
    super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, zase jsi si užívala, to je dobře :)
    A volit mám v plánu, ale ještě nevím koho :D

    OdpovědětVymazat
  3. designblok som tento rok nestihla, aj ked osm si poevdala, ze tam pojdem aj keby neviemco:D
    jasne, ze som musela cely cas tvrdnut v praci :/ snat buduci rok :D

    inak tie sladke mnamky na poslednej fotkeee oooo ♥ :D

    http://appleispink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně mám nejradši fotky jídel na instagramech:D pěkné:))

    OdpovědětVymazat
  5. Né tak dobře jako ty :))
    cupcaky mnam !!

    OdpovědětVymazat
  6. super post!! ty cupcakes a designblok-super!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥