pátek 11. října 2013

{diary} INSTADIARY No.30

Pěkný den,
jak jste si už určitě všimli, dala jsem si trošku pauzu od blogování, věnovala jsem se jiným věcem, jsem neuvěřitelně šťastná, ale už se mi po blogování stýskalo, takže jsem zpět, těším se na Designblok, na který jedu zítra a vy se budete doufám těšit na moje příspěvky. :-)
Řekla jsem si, že by se hodilo říct vám, co jsem dělala, když jsem neblogovala, tak jsem tedy na dnešek nachystala ohlédnutí za posledními dny.

 s úžasnými kámoši jsem byla na bobovce a v Českém Krumlově - byl to krásný den♥¨


 zúčastnila jsem se výměnného pobytu, měla jsem u sebe Němku a já pojedu do Německa někdy na jaře(už jsem jednou na výměnně byla, články ZDE), byli jsme v Praze a vysedávali jsme v různých hospůdkách, kde jsme hráli Activity!
škoda, že jsme se s Němci moc neskamarádili, ale naštěstí jsem měla "po ruce" skvělé, české lidi :-)
 happy hours jsou stejně nejlepší, miluji koktejly // bowling :-D
 s Němci jsme byli v Praze, odkud jsem si přivezla úžasný "suvenýr" v podobě Press passu na Designblok, kam se moc těším
 a byla jsem na Mediální škole v Brně! byl to nezapomenutelný a jeden z nejkrásnějších víkendů vůbec, přijela jsem úplně nadšená a už se těším na další víkendovku! dělali jsme plno zajímavých věcí a hlavně jsme utvořili skvělou partu♥
zahrála jsem si na servírku a šla jsem pomáhat na svatbu // zamilovala jsem si nové Matte rtěnky by Kate :-)

A jak jste se měli v poslední době vy?

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Veľmi pekné fotky. Určite máš za sebou zaujímavé zážitky :) Rúže od Kate sú perfektné :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :) rtěnky závidím, musím si už konečně také nějaké koupit:))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tolik zážitků, muselo to být bezva! :) Je škoda, že jste se s Němcema zase tolik neskamarádili, ale třeba to bude v Německu lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá skvěle... taky jsem si tenhle týden dala trochu oddech, i když od pondělí do neděle to asi extra pauza není :D co je mediální škola? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥