neděle 8. září 2013

{tag} What´s on my phone?



Pěknou neděli všem!
Na mail mi přišlo několik dotazů, jaké aplikace mám ve svém mobilu a tak jsem se rozhodla zapojit se do tohoto "tagu" a ukázat vám, bez čeho bych se neobešla. Měla bych ale ještě říct, že jsem měla v mobilu dříve mnohem víc aplikací, ale ty mě omrzely a odstranila jsem je, zbytečně zabíraly místo. :-)




Klasika, která je nainstalována v každém telefonu a nelze odstranit. Kromě Game Center a Passbook (nechápu, k čemu je to dobré) využívám všechny aplikace. 


Akcie nepoužívám vůbec, s Pages a Keynote se v mobilu pracuje špatně, ale co by kdyby, Skype, Jízdní řády, Překladač-velmi často používané aplikace, které všichni znáte. Také mi vyhovuje Mirror-zrcadlo, protože se tam nevidíte převráceně, Light-baterka, která sice žere baterku, ale už se několikrát hodila, iRadar je aplikace na počasí, vidíte tam v kolik hodin bude pršet a musím říct, že to zatím asi vždy vyšlo. Aurasma je aplikace, díky které se vám dá do pohybu stránka z ELLE, pustí se vám video z natáčení apod. Do Songkick si můžete uložit své oblíbené interprety a sledovat kdy a kde mají jaký koncert, Shazan je rozpoznávač názvů písniček, který všem doporučuji. :-)


V nástrojích mám klasické, přednastavené aplikace a Wunderlist, což je aplikace na tvoření všemožných seznamů. Já si tam píšu co si chci přečíst, na co se chci kouknout, co potřebuji koupit, co mám udělat, pak si to všechno "odfajfknu" a mám o všem přehled. 


No a na poslední stránce mám opět několik přednastavených aplikací, které nevyužívám a pak několik složek.
Viber je aplikace na smskování a volání přes internet zdarma, Endomondo je skvělá aplikace na běhání a i jiné sportovní aktivity, měří vám to čas, rychlost, vzdálenost, funguje na principu GPS, takže nepotřebujete internetové připojení, vykreslí vám mapu kudy jste běželi/šli a udělá i různé grafy o tom jak se zlepšujete a podobně.
Bug Spray je taková blbost, když to pustíte, telefon lehce vrčí a má odpuzovat komáry, ale neřekla bych, že to pomáhá. :-D
Booking je super na vyhledávání ubytování, už několikrát jsem ho využila a Facebook je naprostá klasika a možná i nejpoužívanější aplikace.


Ještě se koukneme do několika složek, ve kterých mám rozdělené aplikace podle toho, na co jsou. Instagram je moje závislost a jelikož chci mít hezké fotky, ještě je před publikováním trošku upravím. LightPic a GalaxyPic jsou filtry, díky kterým dostanete na fotku srdíčka, galaxy efekty a podobně. PhotoCollage a Frametastic jsou aplikace na tvorbu koláží, Color Cap umožňuje psát do fotky a InstaSize zachovává původní velikost fotky. 


Složka vzdělání obsahuje také několik položek. Bible(na AppStore je to ale YouVersion) je skvělá aplikace, kde máte stáhnutou celou Bibli a díky různým plánům čtení se s ní můžete postupně seznamovat. Bible je kniha knih a myslím si, že by jí měl každý znát, takže jsem se před časem dala do čtení, na každý den mám vybráno několik kapitol a za rok budu mít přečtenou celou Bibli. :-)
French (najdete jako FrontRow) je cvičebnice francouzštiny, mám pouze free verzi, ale uvažuji, že si koupím verzi celou, protože pomocí různých testů a her si opakujete francouzská slovíčka, gramatiku a podobně. iAnki jsou takové kartičky, na které si z jedné strany napíšete třeba slovíčko česky, z druhé anglicky a pak se z těch slovíček zkoušíte. Ukáže se vám to pouze česky, vy si ho řeknete anglicky a až pak se kouknete na druhou stranu jestli je to správně. Vlastně takové "kartičkové zkoušení" akorát se nemusíte stříhat s kartičkama. :-)
InClass aneb sešit, diář a rozvrh v jednom, super aplikace hlavně pro vysokoškoláky. 


Nejsem hráč her, ale Draw Something mám, kreslíte si tam navzájem s buď kamarádama nebo random lidma z celého světa, Tap Tap je taková "taneční" hra, LogosQuiz je poznávání různých značek, Cooking Academy je online vaření a Bad Apples je taková blbost, různě tam posouváte jablka a musíte je všechny shodit. 


Ve složce Blog mám pouze dvě, a ke všemu ještě nepoužívané, aplikace. Blogger, který jsem použila snad jednou, článek v něm prostě nemůžete upravovat, takže ho stejně musím zkouknout před publikováním na počítači. 
Je sice pravda, že Bloglovin je na prohlížení blogů v mobilu ideální, ale já si prohlížím blogy na počítači. 

Jaké jsou vaše oblíbené aplikace?

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Zajímavý článek:) Já mám dost zastaralý android a s novou aktualizací mi nejde už ani Pou i když se bez něj obejdu. Hodně používám Tumblr, Twitter a WeHeartIt. A pak WhatsApp a Kik, jinak vlastně nic:)

    OdpovědětVymazat
  2. Instagram, facebook, messenger, počasí.. to je moje.. mám nový telefon, takže zatím moc aplikací nemám, ale díky za nápady :))

    OdpovědětVymazat
  3. bohužel chytrej telefon nemam, takže se mi tenhle článek bude hodit možná až nějaký daleký budoucnosti :D ale teda jsi dobrá, jestli chceš přečíst celou Bibli. Já se do toho pustila jednou a nedala jsem to. Tak ji čtu různě, a teď jsem se teda dala na Novej Zákon :) Každý den čtu cca 1 kapitolu, a mám čas se nad tím víc zamyslet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje hlavní aplikace bez kterých se neobejdu jsou messenger, viber, what's ap, facebook, instagram, blogvin, weheartit, tumblr, twitter. A z her to jsou Subway Surf, Pou, Angry birds a Mimoňe 2ku :))
    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥