středa 25. září 2013

{recenze} Porovnání chubby sticků - MUA vs. Astor

Dlouho už tu nebyla recenze, proto si dnes povíme něco málo o "chubby stick". Nevlastním originální "klacíky", ale nečetla jsem na ně moc chvály, proto nemám v plánu, pořídit si je. Porovnáme si proto Astor s MUA. 


Asi před půl rokem jsem si u Madalen objednala Power Pout od značky MUA v odstínu Broken hearted. 
Jedná se o tmavě růžový odstín, který je dobře pigmentovaný, do rtů se vpíjí, takže vydrží opravdu hodně dlouho. Konzistence je velmi podobná balzámům na rty, ale dost se roztápí a v tyčince nedrží zrovna nejlépe. 
Parfemace je mentolová, pro mě velmi příjemná, ale dost silná, takže to může někomu vadit. Jinak cena byla tuším 130 Kč.

Druhým chubby stickem je Astor Lipcolor Butter v odstínu 015 Cheeky Cherry. Je to opravdu sytá, velmi pigmentovaná červená barva. I přesto, že se postupně "vypařuje" ze rtů, drží opravdu hodně dlouho. Má máslovitou konzistenci, krásně se roztírá, ale na rozdíl od MUA drží svůj tvar. Voní po vanilce, což je velmi příjemné. Cena je 169 Kč v DM drogerii.
V akci jste ho mohli vidět TADY.  
Pojďme si to trochu shrnout. :-)
Astor má díky zkosené tyčince jednodušší aplikaci. Má také pevnější obal, který působí luxusnějším dojmem. A barva je opravdu velmi sytá a hlavně výběr barev je velký. 
MUA ale zase více vydržíparfemace je mi příjemnější a hlavně je levnější než Astor. 
Oba "balzámky" hezky hydratují
Vybrat vítěze tedy není moc jednoduché. Co se ale týče cena/kvalita, tak by asi vyhrál MUA Power Pout, protože za málo peněz, hodně muziky. Ale zase Astor lépe vypadá a je větší výběr barev.
Já osobně bych si koupila další odstín od Astoru, protože barevná škála u MUA je velmi malá a po žádné další barvičce netoužím. 


Co vy a "macatí klacci"? :-)

10 komentářů:

  1. Skvělá recenze!:)

    Zvu tě k nám na Giveaway:) http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Obidva vypadajú úžasne. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Power pout patří k mým nejoblíbenějším produktům na rty :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nemusíš psát "balzámky" do uvozovek, protože to opravdu balzámky jsou, mají to v názvu, takže se jedná o barevné balzámy na rty, a ne o žádný chubby stick :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám astor a nemuzu si ji vynachválit! Mám odstín 09 a uzasnáá barva :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jeden klacek od Astor, je skvělý. MUA mě odrazuje tou zmiňovanou mentolovou parfemací, z toho se mi dělá zle.

    OdpovědětVymazat
  7. mám dva klacky od Astoru a jsem velmi spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  8. Obě ty barvy vypadají u tebe na rtech skvěle :) A já bych teda tu peprmintovou "vůni" asi nedala, nemám jí ráda :D

    OdpovědětVymazat
  9. Oba vypadají pěkně, nicméně mě osobně víc láká ten od MUA. Tak snad ho co nejdřív ve své sbírce uvidím! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥