sobota 28. září 2013

{recenze} MUA Undress me too

Poté, co se mi podařilo rozbít paletku MUA Undressed (recenze tady), hledala jsem za ní nějakou náhradu. Volba padla opět na paletku MUA, ale vylepšenou, tedy Undress me too. Je to dupe Naked 2 a opět se barvy velmi shodují.


V první řadě se změnil obal. Tedy barva obalu, jinak je to pořád ten stejný kus plastu. Nevím jak vám, ale mě se ta bílá barva líbí moc, působí na mě takovým čistějším dojmem. 
Odstíny mají svá jména! A to se mi líbí moc. Je to prostě takové osobnější a nemusíte říkat, že jste použili stín 3, ale řeknete, že to je odstín Shy. :-)
Odstíny se také změnily, nejsou už tolik třpytivé, máme to takové velmi neutrální barvy. Použiji prakticky všechny barvy, třeba v té Undressed byl modrý, který jsem nepoužila ani jednou. 
Mám ale problém s černým stínem, který je "vadný". Prostě má tak strašně divnou konzistenci, že vůbec nejde "nabrat". Rýpala jsem do něj, tloukla jsem do něj, třela jsem ho a nic. Tedy ať mu nekřivdím, dostala jsem z něj hnědé cosi, což vidíte na poslední fotce. Ale bude to asi kus od kusu. 
Konzistence stínů se ale třeba nezměnila vůbec, pořád to jsou ty pěkné, máslovité, poměrně dobře pigmentované stíny, které trochu práší, ale to se dá vyřešit tak, že nejdřív namalujete oči a až pak obličej. 
Sice se mi paletka moc líbí, ale měla jsem určitý vztah i k té první, přeci jenom je to "maminka" této a tak nějak mi chybí. Takže asi si koupím i tu, protože stíny v ní byly moc pěkné a obzvlášť ta cena je krásná!
Já mám paletku od Madalen a tam stojí 175 Kč, což je skvělá cena. 


Všem jí tedy mohu doporučit, na denní líčení je naprosto parádní! :-)

Co vy a MUA?

Tereza♥

11 komentářů:

  1. paletky od MUA jsou skvělé :) tuhle bych si chtěla brzy pořídit, na denní líčení je ideální :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tu v černém provedení a nemohu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bych si jednou chtěla koupit, ty odstíny se mi vážně moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. super odstíny!:) miluji neutrální přirozené líčení.. vždycky skončím u nude nebo hnědých očních stínů, takže tahle paletka je přesně něco pro mě!♥:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Takové barvičky se hodí přímo pro mě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle se mi moc líbí, mám ji na wishlistu už nějakou dobu. Asi je pravý čas si ji pořídit. Doma mám ještě Undressed a Heaven and Earth, které používám snad každý den. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ji zbožňuji! A s černou teda nemám problém, tak možná vážně jen špatný kus...Jo a fajn změna designu! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. nad nějakou paletkou uvažuji a tahle se mi docela líbí, asi si ji také pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už se na ně nějaký čas chystám, moc se mi líbí přirozené zemité barvičky, nicméně momentálně je mají na e-shopu vyprodané. :/

    OdpovědětVymazat
  10. tutu paletku mam asi půl roku a nemůžu si ji vynachválit :) mám trošku problém s tou černou, přesně jak píšeš ty, ale celkový dojem z paletky to vůbec nemění, přijde mi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty barvy vypadají skvěle.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥