pátek 13. září 2013

{recenze} Maybelline Color Whisper


Pěkný pátek! :-)
Dnes si dáme "rychlorecenzi" na velmi známé Color Whisper od Maybelline. 
Já vlastním dva odstíny a balzámky se staly součástí mého každodenního make-upu.


Co mi moc vyhovuje je skvělá hydratace. Rtěnko-balzám poslouží opravdu jako balzám, rty hydratuje poměrně dlouho. Má máslovitou strukturu, což mi moc vyhovuje.
 Co se mi dále líbí je vůně. Taková nevlezlá, příjemná, není to ani ovoce, ani kytky, něco mezi. 
S pigmentací a výdrží je to už slabší, některé odstíny (a odstínů je k dostání poměrně hodně) nejsou na rtech skoro vidět. A výdrž je také poměrně slabá, zdá se mi, že se hodně vpíjí do rtů, což je sice super na hydrataci, ale pusu moc nedobarví.
Já mám dva odstíny 130 Pink Possibilities je velmi jemný odstín růžové, lehce jde do oranžova, trochu lososova. Barva je to vskutku krásná, ale na rtech skoro neviditelná.
160 Rose of attraction je tmavší růžová, která je sice poměrně dobře pigmentovaná, ale když dáte více vrstev, je vidět vrstvení a tahy rtěnkou, s čímž moc parády nenaděláte. 
Cena je 160 Kč za kus, což mi za balzám s jemnou pigmentací přijde hodně. Na každodenní nošení mi sice vyhovují, ale další odstín bych si už nekoupila. 




Fotky hodně zkreslují, 130 je spíše podobná té horní fotce na ruce, 160 ale souhlasí s fotkou, kde je na rtech. :-)


Máte zkušenost s Color Whisper?

Hezký víkend, Tereza♥

PS: Dnes je blogu přesně rok a půl! :-)

9 komentářů:

  1. doma mám přesně tenhle odstín 130, vypadá pěkně, ale štve mě ta výdrž, která se po hodině ztratí bůhvíkam :D :/ pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti nemám, ale už po nich delší dobu pokukuji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád nad ním přemýšlím, ale asi ne. Nebo já nevím :D
    A gratuluju k roku a půl ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Doma mam ten ruzovy odtien a vlastne sa zhodujeme, taky prijemny tonovaci balzam. ;) A gratulujem k vyrociu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně jak píšeš, vyhovují mi strukturou, ale jsou strašně málo vidět. Ale na tokový přirozený make-up je super a navíc se mi líbí obal. :)
    Krásnou neděli
    XX
    -Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnky od Maybelline mám hrozně ráda!:) já používám celkem často 620 Pink Brown ColorSensational, má takový přirozeně narůžovělý odstín :) super článek! a vůbec jsem si předtím nevšimla, že máš také bloglovin, dávám follow i tam ♥ :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  7. CW jsou prostě mé TOP číslo jedna, nedám na ně dopustit. Recenze se ti opravdu vyvedla:-)*
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si CW pořídila hned, jak se dostaly na náš trh.. strašně jsem se těšila. Mám tu nejvýraznější barvu Orange Attitude, ale stejně mi přijde jako barevné Labello. Hezky hydratuje, ale barva moc nedrží a rozpíjí se. Za ty prachy..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥