čtvrtek 26. září 2013

{outfit} Jack Daniel´s girl



Trochu jiné pojetí outfit postu, měla jsem po ruce "fotografa" a tak jsme se pokusili o nafocení několika fotek. Neumím se tvářit, ale nasmáli jsme se a to byl účel.
Na sobě mám Jack Daniel´s tričko z Fashion from UK, košili Time Out, Levi´s jeans, boty z Humanicu, červený náramek Bechick.com a prstýnek s "ostnatým" náramkem je z BornPrettyStore

Make-up je poměrně výrazný, ale jednoduchý, použila jsem pouze zlaté Color Tatto jako primer a na ně jsem dala zelený stín ze Sleek paletky. Linku jsem udělala tekutými linkami Maybelline a jako řasenku jsem použila novinku od Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam, o které ještě uslyšíte. :-)
Pleť jsem sjednotila make-upem Bourjois 1-2-3, pudr jsem nepoužila, pouze bronzer Rimmel London.
Clinique rtěnku v odstínu summer rose jsem použila jak na rty, tak i lehce na tváře. 


 Co na celý look říkáte?
Tereza♥


10 komentářů:

  1. Upřímně, tohle líčení ti nesluší.. když se podívám na všechny fotky, je z nich patrně vidět, že odstín pleti má od jejího pravého odstínu hodně daleko (je tmavší než krk, o hodně), a zelený oční stín v kombinaci s černou gelovou linkou ti hodně zmenšuje oči a vypadá to divně.. Outfit jako takový je hezký, jen by chtělo zapracovat na tom líčení :)

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjj. Krásna. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený, moc se mi líbí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, mně se to líčení naopak líbí - rudá rtěnka ti moc sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Hurá, já se na ty fotky tak těšila! :D Jsi kočka, jak jinak :) Ty červené rty ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadáš jak kdyby sis měla každou chvíli vykroutit krk ale jinak pěkný outfit i líčení, jen ty pozy... no to se časem zlepší žádnej učenej s nebe nespad

    OdpovědětVymazat
  8. wow♥ moc ti to sluší!:) a to tričko je super!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥