úterý 24. září 2013

{outfit} Burgundy


Včera jsem vám ukázala sneak peek z jednoho focení, ale bohužel se ještě nějaké fotky upravují, proto dnes burgundy outfit, ale nebojte o fotky vás rozhodně neošidím! Do konce týdne budou. :-)
Vínovou barvu jsem si zamilovala minulý rok, když jsem si v této barvě koupila Longchamp. Na podzim jsem si proto pořídila kabát v burgundy barvě, byla to láska na první pohled a strašně jsem se těšila, až ho vytáhnu. 

Moc tedy ještě nevím, v jaké barvě si k němu mám koupit šátek, protože když bude chladněji, budu se chtít do něčeho zachumlat, proto budu ráda za vaše všechny typy! :-)
Jaká je vaše oblíbená podzimní barva? 
kabát - Camaieu // kalhoty - Sisley // kabelka - Longchamp // boty - Humanic // náušnice - Six
rtěnka - Dermacol Lip seduction 11

11 komentářů:

  1. ten kabát je krásnej!! :) tahle barva se mi fakt líbí :) jinak já bych si k tomu vzala takovou hodně tmavě burgundy. Jeden takovej šátek mám, a ten se k tý barvě hodí :) pak ještě hnědá, asi různý odstíny, černá, hořčicová ;) béžová, a možná by šla i nějaká tmavě zelená :) jsem zvědavá, co k tomu vymyslíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný kabátek. :) Já pořád na ten svůj pravý vínový kus oděvu nemůžu narazit. :)
    Vzala bych k němu buď nějakou teplou barvu - hnědá, žlutá, tmavší vínová, atd... nebo naopak třeba nějakou noční či královskou modř, to by mohlo být moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný kabát :3 moc ti to sluší! :) a pěkné fotky, les je vždycky na focení nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký kabátek.. kolik stojí? :)

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kabát je moc pěkný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle barva mi na podzim přijde ideální :) Ráda sahám i po tmnavo zelené a černé. Jinak moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. No tak ten kabátek je perfektní! A sluší ti, moc :)
    Burgundy mám taky hodně ráda, k ní třeba šedou nebo černou a i hořčicová třeba, to jsou moje top barvy podzimu :)
    A už mě nenapínej, těším se na ty fotky jak malá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! <3
      já si k tomu kabátu prostě nedovedu představit žádnou šálu :D ale děkuji za rady! :-))

      Vymazat
  8. Super trenčkot, burgundy farba sa ti veľmi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  9. jéé tuhle vínovou barvu jsem si také zamilovala!!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥