pondělí 30. září 2013

{fashion} Autumn wishlist

Podzim nám klepe na dveře a proto jsem si sestavila svůj seznam přání. Budu mít svátek i narozky, takže doufám, že se mi vše splní. :-)
Svetry - ještě minulý rok jsem nemohla svetry ani vystát. Bylo mi v nich vždycky strašné teplo a přišly mi hodně nepraktické. Ale jak stárnu (:D), tak mi je čím dál, tím větší zima. Doma mám zatím dva a naprosto jsem se do nich zamilovala, proto bych ráda rozšířila svojí sbírku, alespoň o nějaký ten krémový, ten se neztratí nikdy.

Kožešinová vesta - ideální by byla celá černá, ale největší roli bude hrát asi cena, protože se mi do vesty nechce nějak extra moc investovat, přeci jenom nevím, jak dlouho mě to bude bavit nosit. :-)) Ale momentálně se mi tento trend velmi líbí a celkem si ho umím představit i na sobě. 

Srdíčková košile - tak tady si ještě nejsem úplně jistá, jestli jí chci. Protože sice na fotkách se mi líbí, dokonce jsem už našla i levnější variantu než je Burberry, ale nějak si neumím sebe představit a hlavně nevím, s čím bych jí nosila. Takže ta košile je tam vlastně jen aby zaplnila místo...:-))

Boyfriend jeans a kalhoty obecně - teď mi prosím poraďte, kde sehnat levné boyfriendy. Protože opravdu nechci za takové kalhoty dát víc jak 1000, to zase tak nádherné nejsou... A kalhot není nikdy dost, ale asi si počkám až na slevy, potřebuji nějaké obyčejné, modré skinny.

Sukně - potřebuji sukni "kolového" střihu, na barvě netrvám. Jenže, nikde jsem, kromě bílé s kočičíma hlavama, žádnou neviděla. Nevím, já mám v poslední době celkem problém s nakupováním, nic není podle mých představ a kusy hadrů se mi už také nechtějí kupovat...

Klobouk - tak ten už je na cestě ke mně, teda ještě vůbec nevím, jak s ním budu vypadat a jak bude ten klobouk vypadat naživo, ale strašně se mi to na ostatních líbí, tak doufám, že bude hezký i na mě. :-))

Beanie - uvažuji, že se kouknu na ebay a za nějakou směšnou cenu něco koupím, protože to asi nebude věc, kterou budu nosit každý den, ale nějakou pěknou čepičku bych si přála. 

Kruhová šála - potřebuji nějakou krémovou a asi půjdu do nějaké na ebay, ale nevím, jak to tam bude s kvalitou. A hlavně nevím jaké barvy si mám koupit. :-))

Kabelka - klasická, černá, velká. A nikde samozřejmě nemají takovou, jakou si představuji já.

Zlaté doplňky - na "zlaté" prstýnky už čekám a doufám, že si na poště pospíší, a uvažuji o koupi nějakého "řetězu", i když to asi není úplně můj styl. A nebo alespoň nějaký výrazný náhrdelník potřebuji. :-)

Kosmetika - tady si přeji parfém Chloe, burgundy lak a rtěnku Rimmel London Kate Matte, která by měla být k dostání už i u nás. Tak doufám, že na ní co nejdříve narazím. :-)

Co si plánujete pořídit na podzim?
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Jé, kolovou sukni s kočičíma hlavama jsem taky viděla, HM, že jo??? Chtěla jsem si jí koupit, ale nakonec to vyhrála taková klasičtější černá :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásný wishlist, většinu kousků z toho taky zrovna sháním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si chlupatou vestu už pořídila, sice bych si ji představovala ještě trochu jinak, ale nebyl čas, hledat jinou, letos jsou takovým hitem, že jsem se bála, že by mi ji někdo vyfoukl :-)!. Ale co chci také je kolová sukně. Já mám většinou letní, takže bych chtěla nějakou, která se hodí na podzim. Líbí se mi strašně z kampaně ZARY, ale nikde ji nemají (ani na netu ani v obchodech), tak buď je už vyprodaná a nebo ji ještě nedali do prodeje.

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, tak to mám asi hodně podobně!! jen asi místo těch džínů bych si tam dala nějaké šaty s tříčtvrtečními rukávy, nebo tak... :) krásný!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý wishlist!:) všechno bych hned brala!:D já momentálně toužím po šatech s tartan vzorem a nějakém hooodně teplém kabátu♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře sepsáno:), my milujeme klobouky♥.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kromě vesty a klobouku bych brala uplně všechno:) Jinak já hrozně moc chci nějaký šátek s lebkama:) a už taky pokukuju po čepičce s bambulí na zimu:))

    OdpovědětVymazat
  8. vínová barva je prostě barva podzimu!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥