středa 18. září 2013

{event} PFW - TATIANA

Pěkný den,
přehlídkový maraton v sobotu pokračoval představením kolekce návrhářky Taťány Kovaříkové, která tvoří pod značkou TATIANA.
Na celé kolekci se mi líbí, že je nositelná. Nebo tedy já bych asi neměla problém s žádným kouskem a věděla bych, kam si co vzít. Nejvíc se mi líbily večerní šaty, asi ty červené, nebo černé s "třpytkama". Kéž bych si mohla dovolit mít takové na svůj maturák. :-)
Za fotky opět děkuji Tomášovi, opravdu moc šikovnému fotografovi.




Jak se vám kolekce líbí?
Vybrali byste si něco? :-)

Tereza♥

4 komentáře:

  1. jo, to je pěkná kolekce, taky se mi líbí :) nejvíc asi to bílé peplum :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tmavě modrý šaty s mašlí (těsně pod kolena dlouhé) jsou naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. Taťánu mám ráda, ty rudé šaty jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé kousky jsou vážně krásné!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥