úterý 17. září 2013

{event} PFW - Lukáš Macháček

Pěkný den,
jak už jsme včera avizovala, dnes se koukneme na přehlídku Lukáše Macháčka, vítěze Dreft Black Card, kde představil kolekci 13/14.
Já jsem byla naprosto nadšená. Tak jednoduché, ale přitom rafinované modely jsem už dlouho neviděla. Kombinace bílé s černou je sázka na jistotu, příště bych se možná nebála více barev, ale v jednoduchosti je krása a tyto modely jsou naprosto jasným důkazem.
Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi líbily úplně všechny modely, ale z této kolekce bych chtěla úplně všechno! Vážně úžasná práce.
Nemůžu si pomoct, ale z této přehlídky jsem byla za celý PFW úplně nejvíc nadšená, už teď se těším na další Lukášovu kolekci a držím mu palce, ať se daří a moc mu fandím! Věřím, že o tobě, Lukáši, ještě hodně uslyšíme! :-)
Na přehlídce zazářila i Táňa Kuchařová, která je ve skutečnosti ještě krásnější než na fotkách. 

A teď už pojďme dál od mého rozplývání, protože dokud to neuvidíte, nepochopíte. Za fotky strašně moc děkuji Tomášovi Pacovskému, který je úžasným fotografem a jsem moc ráda, že jsem měla možnost poznat ho. :-)
Asi dvě fotky jsou z mého foťáku, ale to poznáte na první pohled. 




Jak se vám modely líbí?
Vybrali byste si?

Tereza♥

3 komentáře:

  1. To musela být velice zajímavá přehlídka ! :))

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  2. mně se asi nejvíc líbí ty první šaty :) jinak jsem teď koukala na toho fotografa, a je to teda machr! :)

    OdpovědětVymazat
  3. uzasne kusky!

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥