pondělí 16. září 2013

{event} PFW - Jindra Jansová

Pěkné pondělí, tak Prague Fashion Week nám skončil, na blogu ale začíná týden, kdy si budeme o PFW povídat a ukazovat si fotky. :-)
Dnes se koukneme na fotky z přehlídky Jindry Jansové, vítězky Dreft Black Card z minulého roku. Stála jsem úplně u mola, ale vůbec neumím fotit, to světlo je tam strašně divné. Proto jsou některé fotky moje, ale některé jsem si půjčila od oficiálního fotografa PFW.

Jinak co bych řekla k přehlídce? Moc nadšená jsem nebyla, modely mě ničím nezaujaly a žádný bych nechtěla. Nebo možná tak jednu sukni, nic víc.










Byli jste na PFW? A vybrali byste si nějaký model?

Tereza♥

PS: Po Jindře Jansové následoval Lukáš Macháček, který byl naprosto úchvatný, zítra se koukneme na fotky z jeho přehlídky. :-)

7 komentářů:

  1. hmmm, tohle taky nějak není můj styl... jinak k focení - v tomhle osvětlení to chce mít manuálně všechno nastavený. Jak jsem byla na tom fashion talk, tak mi to fotilo příšerně, jakoby právě přesvětleně a rozmazaně, tak jsem si ten foťák musela nastavit, a pak to docela šlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. a jsem zvědavá na tu další přehlídku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky, příští rok už na PFW musím stopro jet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. I love your blog is very interesting, great post
    I follow you! I would love you to follow me

    kisses

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty modely se mi taky nelíbí, ale možná tomu jen nerozumím :)
    A ty fotky jsou dobrý, když jsem četla ten úvod, čekala jsem kdo ví co, kde nebude nic vidět :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥