pátek 20. září 2013

{event} PFW - Beata Rajská


Přehlídka Beaty Rajské byla jedním slovem úžasná!
Skvělé materiály, skvělé střihy, skvělé barvy. Moc se mi líbí použití jemných barev, kytičky přímo na kůži i "slaměné" sukně a šaty.
Za povšimnutí jistě stojí i make-up, krásně jemný, decentní, ale "bleskové" obočí a rozdrbaný účes dodávají celému něžnému vzhledu nádech alá zlobivá holka. 
Vše skvěle promyšleno, sladěno a koukněte na ty roztomilé botičky...:-))

Beata opět potvrdila, že patří k těm nejlepším, má úžasný cit a nápad. Těším se na další kolekce, protože pokud to bude takhle pokračovat, myslím si, že se nová kolekce nebude muset předvádět pouze na mole pražského týdne módy. :-)

Byla jsem opravdu nadšená, nejen z modelů, ale i z Beaty, která je neuvěřitelná osobnost, z které něco jde a jsem strašně ráda, že byla přítomna i na fashion talku o kterém vám povím zase někdy jindy. :-)



Fotky jsou opět od mladého, nadějného fotografa Tomáše Pacovského.
Který model se líbí nejvíce vám?


5 komentářů:

  1. všechny jsou krásné a zajímavé. Beatce se to povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. fascinuje mě jejich obočí, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  3. Některé kousky jsou vážně moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, Terko!

    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že na fotky z přehlídky Beáty jsem se těšila nejvíc a musím říct, že modely se mi celkem líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥