neděle 22. září 2013

{event} Ohlédnutí za PFW

Myslím si, že by se celkem hodilo nějak tento fashionweekový týden zakončit. 
A proto jsem se rozhodla napsat takové shrnutí a ohlédnutí za týdnem módy v Praze.

Lokalita se mi velmi zamlouvala-fashion tent na Alšově nábřeží, opravdu moc pěkně položen, bylo to blízko na metro a hlavně s krásným výhledem na Hradčany, takže opravdu ideální místo.
Stan sám o sobě byl hezký, jak z venku, tak zevnitř, prostorný a hlavně, bylo tam molo, které dodává celé události na profesionalitě.


Program byl na sobotu a neděli poměrně nabitý, ale proto moc nechápu, proč se celá akce jmenuje fashion week, když program je prakticky na dva dny. Jiné akce byly pouze na pozvánky a ještě ke všemu pouze jedna za den, což mi přijde poměrně slabé. 
Já jsem se v sobotu zúčastnila tří přehlídek a jednoho fashion talku a v neděli dvou fashion talků a jedné přehlídky.

Fashion talk Návrhářky vs. šéfredaktorky za přítomnosti Beaty Rajské, Taťány Kovaříkové, Kláry Nademlýnské, Ivany Mentlové a šéfredaktorek Andrey Běhounkové, Báry Nesvadbové a šéfredaktorky InStylu byl poměrně nezajímavý. Nedozvěděla jsem se nic nového, nepadl ani zajímavý dotaz, takže celkem nuda, ale alespoň jsem měla možnost poznat tyto dámy naživo, Beata je velmi milá a zdálo se mi, že i tak nejchytřeji mluvila. :-)

V neděli jsem se zúčastnila fashion talku časopisu InStyle, seděla jsem v první řadě(na fotce jsou vidět moje brýle :D), dostala jsem taštičku s několika dárky a opět jsem se nic nového nedozvěděla, jen že Iva Pazderková tu blbou blondýnu jen hraje, jinak je velmi inteligentní a měla takové nejrozumnější odpovědi a Ben Renč je strašně milý. :-)

No a také jsem byla na přednášce Eugenia Bramerini z The Adress Idea, ale teda tak nudnou přednášku jsem už dlouho nezažila, to třeba hodiny matiky nebo fyziky jsou proti tomu zábava. nebylo mu pořádně rozumět a hlavně neříkal nic, co by někoho zajímalo, taky plno lidí během jeho povídání odcházelo...
Pak jsem byla ještě na přehlídce Replay, která ale byla celkem obyčejná, proto ani nebudou fotky..

Jinak během přehlídek jsem stála na místě fotografů, měla jsem pěkný výhled, vše hezky na dlani. Schválně, kdo mě najde na této fotce? :-)


Během PFW jsem poznala plno nových lidí, jmenovitě Audrey&Pearl, Nenu, Peťu, Leu, Tomáše, Kubu z CCF, viděla jsem se s Petrou s jejím manželem a zahlédla jsem plno dalších bloggerů, ale vždy vedli nějaký rozhovor, tak jsem se k nim nehlásila. Třeba příště. :-)) 

Chtěla bych poděkovat za to, že jsem se mohla takovéto akce zúčastnit, doufám, že se za rok opět potkáme. :-)

Byli jste na PFW?


4 komentáře:

  1. já jsem tě našla!! :) pěkný shrnutí! Beáta mně přišla taky asi nejsympatičtější, a když jsem pak hodnotila z netu ty přehlídky, tak se mi asi ona líbí nejvíc. Líbí se mi, že se odvážila pro zajímavější make up, a prostě trochu v Čechách vyčnívá z davu (minimálně co se týče týhle události). A taky když se šla po svý přehlídce ukázat na podium, tak neměla žádný nenápadnný černý šaty, jak většina návrhářů s oblibou nosí. Sice toho o ní ještě moc nevím, ale zatím ji fandím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíím tě tam!!! :)))) Musel to být super zážitek :)

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Našla jsem tě, mrzí mě že jsem na žádný fashion week neměla možnost dostat!:(

    Zvu tě k nám na Giveaway :)
    http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tě našla! :))
    Muselo to být bezva, škoda, že jsem nebyla ani na jedné přehlídce :( :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥