čtvrtek 19. září 2013

{diary} Sraz bloggerek v Praze 14. 9. 2013


O víkendu jsem se kromě PFW vypravila i na piknik bloggerek. 
Pokračovaly jsme v naší "piknikové tradici", sešly jsme se na Letné a povídaly jsme, smály jsme se a bylo nám hrozně fajn. :-)
I přesto, že jsem s sebou měla zrcadlovku a plánovala jsem, že budu hodně fotit, fotky nemám vlastně žádné. 
Po 364 dnech jsem viděla Georgie, Nicol, Žanet a Dejnu, a také jsem poznala Pearl, se kterou jsem potom utíkala na PFW, Peťu a Terezku
Bylo to strašně příjemné odpoledne, jen škoda, že jsem spěchala na přehlídku, ale doufám, že se s holkama co nejdříve zase sejdeme! :-)





Nicol měla úplně úžasnou kabelku! :-))

Jak se máte vy?

Tereza♥

3 komentáře:

  1. jé, k tobě se dostala společná fotka! :) líbí se mi, jak tam zmiňuješ těch 364 dnů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já vás tak ráda viděla :) Musíme se sejít dřív než zase za rok! :D

    OdpovědětVymazat
  3. sraz byl super!:)♥ moc ráda jsem všechny poznala! chtělo by to co nejdříve nějakou podobnou akci, rok je moc dlouhá doba!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥