pondělí 23. září 2013

{diary} INSTADIARY No. 29

chystala jsem se na tiskovku k PFW // skvělá tiskovka PFW, kde jsem poznala plno nových lidí
 domů jsem odjížděla s akreditací na všechny přehlídky ve fashion tentu // úžasné zavírací šaty Tatiany Kovaříkové


 skvělá přehlídka Lukáše Macháčka
 momentka ze srazu bloggerek // fashion talk návrhářky vs. šéfredaktorky
 nádherná přehlídka Beaty Rajské // ten pocit, když vám přijde zpráva od Beatky:-)
 dárek z první řady na PFW // zamilovala jsem se - Colorama Polka Dots 201
 obídek v BB // vařím si obědy do školy - kuskus s kukuřicí a sýrem
 skvělé lasagne // domácí vařeníčko
 brzy na blogu trochu jiný outfit post // mám svoje vizitky! :-)
procházka // učím se hrát na kytaru

A jak se máte vy?

5 komentářů:

  1. Ach♥ ten lak je skvělý! Ten Ti Tery opravdu závidím :).

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsou úžasné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý fotky, je super, že se nenudíš a naopak, že si pořádně užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  4. tééééda, zpráva od Beaty, se máš! :) a na ten outfit post jsem strašně zvědavá! nenapínej mě! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥