pondělí 2. září 2013

{diary} INSTADIARY No. 28

Pěkný den,
někomu, včetně mě, začala dneska škola a tak vám hned na začátku dnešního příspěvku přeji úspěšný nový školní rok! :)

Dneska si dáme instadiary, aneb fotky z posledních prázdninových dnů. 
A také ohlédnutí za tím, jestli se mi podařilo splnit summer to do list. :)

Poslední prázdninovou středu jsem pekla se svojí kamarádkou muffiny pro naší další kamarádku, která odjela studovat do Ženevy, proto ty srdíčka. :) Pauli, budeš nám chybět! :))
A na nějaké návštěvě jsem se cpala úžasnýma vločkovýma palačinkama, které byly opravdu famózní. :))


A jelikož jsem byla na Slovensku, kde v DM mají i Aussie, koupila jsem si na vyzkoušení 3 minute miracle a zatím jsem moc spokojená. :) Kromě toho jsem dostala od babičky a tety i nějaké věci na pusu. :)
A miluji pizzu, takže když byla příležitost dát si jí, dala jsem si jí.


Jednou jsem byla také na návštěvě, kde jsem dostala tenhle mega obložený talíř. Měla jsem co dělat, abych to snědla, ale nakonec jsme to do sebe nějak dostala. :D
A dělal jsem doma tzatziki, které se mi moc povedlo. :)


Včera jsem byla s rodičema zakončit prázdniny slavnostním obědem, dala jsem si česnekový krém a kuřecí kapsu plněnou hermelínem, na brusinkovo-vínové omáčce. :)


Včerejší outfit, už sahám po podzimních barvách a ještě fotka z Pilska, kam jsem se vyškrábala na Slovensku. :)


A jak dopadlo plnění mého summer to do listu
V moři jsem se při západu slunce koupala, 10 knih jsme sice nepřečetla, ale asi 6 ano+1 v aj, takže celkem jsem tento bod splnila, bohužel mi ale nevyšel bod navštívit staré známé, doufám ale, že je v blízké době uvidím! Grilovala jsem i vařila, trochu se opálila, ale moc dlouho jsem opálená nevydržela. Nakonec jsem se rozhodla, že dávat si na vlasy nějaký barvící šampon je pěkná blbost, takže to jsem nesplnila a ani to plnit nebudu.  Poznala jsme celkem dost nových lidí, i jsem trochu psala, sice ne úplně podle plánu, ale alespoň trošku. Pár dní v Praze jsem naštěstí také strávila a byly to krásné dny. Některé začaté věci jsem dodělala, ale hlavně jsem začala dělat věci nové, z čehož mám velkou radost. 
A několika sekund sice lituji, ale moc jich není, takže toto léto bylo báječné! :)

Jak jste se měli vy?

Tereza♥

6 komentářů:

  1. Mmm, ta kosmetika :). Ta pizza mě láká, asi půjdu něco sníst :). Tyhle články mě u Tebe Terezko moc baví ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už mám v sbírce to máslo na rty od astoru :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy ked sa pozerám na to jedlo vyhladnem! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, všechno to jídlo bych ti teď hned snědla! :D A ta kosmetika mě láká taky, ovšem ne ke snědení, ale k ukradnutí :D A moc ti to sluší ;)
    A to do list jsi splnila dobře, já si ho radši nepsala a ještěže tak, teď bych byla akorát naštvaná :)

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaam!♥ proč já vždycky narazím na posty s jídlem, když jsem hladová?! :D ty vločkové palačinky vypadají úžasně!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dostala jsem hlad :-) Asi bych si teď dala nejvíc tu pizzu :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥