čtvrtek 12. září 2013

{diary} Business cards


Samotná tomu ještě moc nevěřím a říkám si, jestli to už není trochu moc, ale mám svoje první vizitky! :-)
Jsou přesně podle mých představ, v jednoduchosti je přeci krása a nemohla jsem si ani přát mít hezčí. 
První poputují do peněženek rodičů, babiček a kamarádů a pak už můžu rozdávat od nevidím do nevidím. 



Jak se máte vy? A máte svoje vizitky? :-)

Tereza♥

10 komentářů:

  1. Svoje nemám... asi bych si je ani nedělala ale kdo ví co přijde nikdy neříkej nikdy :) Máš je perfektní!!:*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou parádní! :) Nezapomeň mi jednu vzít v sobotu na sraz, musím jí mít :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké. Jen tedy nevím, k čemu by mi to bylo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ještě před týdnem říkala, že je zbytečné mít vizitky...ale po pondělní tiskovce jsem to už pochopila, bylo celkem trapné, když se mě asi 10 lidí ptalo jestli mám vizitku a já musela říkat že ne...:-)

      Vymazat
  4. Super, připadáš mi jako celebrita :D! :)
    Vypadají moc hezky, jednoduše ale pěkně :).

    OdpovědětVymazat
  5. jé, ty jsou pěkný! teď jsi naprostej profesionál ;)

    OdpovědětVymazat
  6. vzhledem k tomu, že už delší dobu "podnikám", si teď připadám divně, že je také ještě nemám :D

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou moc krásné! Jak píšeš, v jednoduchosti je krása.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Nezapomeň mi zítra jednu vzít :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥